Gå til innhold

Gravid-smykke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva pokker er greia med det, egentlig?Er det virkelig noen som bruker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor får man tak i de da?

Skrevet

Kjøp et abonnement på bladet Gravid, så får man et bælstygt smykke i gave.

Skrevet

Aldri hørt om - hvordan ser det ut da? Flodhest?

Skrevet

Ser du reklamen øverst til høyre? Der er det et bilde.

Skrevet

Det er et smykke som rekker ned til magen. En slags liten bjelle som lager en lyd som visst er "beroligende" for babyn. Ei venninne av meg hadde dette. Skal også skaffe dette når jeg blir gravid

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint og superkoselig. Hva er det som er stygt da? Det er ett helt alminnelig hjerte i kjede. Må det være Dyrberg/Kern for å være stilig?

Hver sin smak. Fortell hvilken type smykke du bruker da, HI. Hva kan vi gå med uten at du skal være motepoliti? Skal vedde på at du er typen som bruker Playboy-logoen eller ditt eget navn på smykker...

Skrevet

Greia med det e først og fremst lyden, som en liten rangle inni som beroliger babyen, en lyd den vil kjenne igjen ute av magen.

Forøvrig finnes slike bola-smykker i utallige variasjoner, så du kunne sikkert funnet en du likte! :)

Skrevet

Syns smykkene stort sett er ganske så fine....

MEN det er en ting jeg forundrer meg over:

Når du er gravid, så henger jo smykket og dingler borti magen. Babyen vil selvsagt kjenne igjen den lyden etter fødsel som noe kjent og trygt.

MEN da må du jo isåfall stå over babyen å dingle smykket !

Høres utrolig tungvint ut...

Skrevet

Tja, sikkert fint å leke med ved amming feks? Eller henge opp som en annen rangle, over senga feks?

Skrevet

Man skal vel ikke leke med en unge som ammes...

Dessuten er smykket langt og når man holder babyen vil det isåfall ligge bak/under kroppen til babyen.

Henger man det opp, så lager det jo ikke lyd.. (og det er jo altfor lite til at babyen vil interessere seg for å se på det)

Strengt tatt så brukes vel heller ikke desse smykkene ETTER fødsel..

Skrevet

Hva er Dyrberg/Kern?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...