Gå til innhold

Gråt du i ditt barns dåp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei men jeg fikk en svært skjelvende underleppe da vi skulle bære han inn. jeg er ikke så glad i å vise følelser offentlig.

Skrevet

Nei ikke i noen av dem.

Skrevet

Nei, var aldri i nærheten engang, og jeg er et svært følelsesmessig menneske. Skal sies at jeg døper barna fordi mannen min vil, jeg er ateist. Synes guttene var helt nydelige i dåpskjolene sine da, og var stolt fordi de var så snille og blide hele tiden :-)

Skrevet

Nei gråt ikke i noen av mine barns dåp. Gråt heller ikke i mitt eget bryllup. Men ser jeg noe trist eller søtt på TV så hulker jeg i vei.

Skjønner ikke helt det der selv, også i diskusjoner med mannen min kan jeg ta lett til tårer enda det ikke er noe å bælje over :P

Skrevet

Er det noen som griner i dåpen?

Jeg tuter for det meste, og er supersensitiv, men at jeg skulle ha grått i dåpen var ikke noe jeg tenkte på som en mulighet engang.

Skrevet

Kunne ikke falt meg inn. Måtte bli gråt av kjedsomhet eventuelt..

Skrevet

Skal ha dåp til helga, og kan ikke se for meg at det er noe å gråte av. Men kan garantere at svigermor og svigersøs kommer til å stortute. Og kanskje mamma.

Skrevet

Ble rørt å kjente det dro litt i leppa.. hehe;) men gråt ikke da..!

Skrevet

EHH nei...

Er det noen som gjør det?

Skrevet

ja jeg gråt.

etter å ha mistet mitt førstefødte barn og presten sa dåpsritualet ved kisten, klarte jeg ikke la vær.

da nr 2 ble døpt og presten sa de samme ordene som i begravelsen til storebroren, tuta jeg i vei..

har grått også i andre sine dåper.

så rar er jeg ;)

Skrevet

Ikke i kirka, men under festen etterpå:) Svigermor hadde skrevet en så nydelig sang at jeg måtte virkelig bite meg i leppa for å ikke stor tute :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...