Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 nei men jeg fikk en svært skjelvende underleppe da vi skulle bære han inn. jeg er ikke så glad i å vise følelser offentlig.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Nei, var aldri i nærheten engang, og jeg er et svært følelsesmessig menneske. Skal sies at jeg døper barna fordi mannen min vil, jeg er ateist. Synes guttene var helt nydelige i dåpskjolene sine da, og var stolt fordi de var så snille og blide hele tiden :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Nei gråt ikke i noen av mine barns dåp. Gråt heller ikke i mitt eget bryllup. Men ser jeg noe trist eller søtt på TV så hulker jeg i vei. Skjønner ikke helt det der selv, også i diskusjoner med mannen min kan jeg ta lett til tårer enda det ikke er noe å bælje over
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Er det noen som griner i dåpen? Jeg tuter for det meste, og er supersensitiv, men at jeg skulle ha grått i dåpen var ikke noe jeg tenkte på som en mulighet engang.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Kunne ikke falt meg inn. Måtte bli gråt av kjedsomhet eventuelt..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 Skal ha dåp til helga, og kan ikke se for meg at det er noe å gråte av. Men kan garantere at svigermor og svigersøs kommer til å stortute. Og kanskje mamma.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #9 Skrevet 18. mai 2010 Ble rørt å kjente det dro litt i leppa.. hehe;) men gråt ikke da..!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #11 Skrevet 18. mai 2010 ja jeg gråt. etter å ha mistet mitt førstefødte barn og presten sa dåpsritualet ved kisten, klarte jeg ikke la vær. da nr 2 ble døpt og presten sa de samme ordene som i begravelsen til storebroren, tuta jeg i vei.. har grått også i andre sine dåper. så rar er jeg
Trollmor m/ trolljente Skrevet 18. mai 2010 #12 Skrevet 18. mai 2010 Ikke i kirka, men under festen etterpå Svigermor hadde skrevet en så nydelig sang at jeg måtte virkelig bite meg i leppa for å ikke stor tute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå