Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Bruker kun dundyna nå. Blåser det har jeg vindtrekket over. babyen har på seg strømpebukse, body og joggedress. Og så lua da selvfølgelig. babyen er 2 mnd gammel.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Noen rimlige tepper jeg kjøpte på Princess.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Er det for varmt å bruke skinnpose nå selv om man har mindre klær på? Er det ikke sånn at skinnet regulerer varmen litt? Har ikke lyst å kutte den ut enda... Eller burde jeg det?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Har kun dyne og ett teppe over dyne.. Er det surt ute, så har jeg på trekket til vognen.. Babyen har på seg body og bukse.. Skal sies at om jeg har på mere klær på han, så blir han for varm..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Spørs jo hvor i landet du bor, men her jeg bor (oslo) er det 20 grader akkurat nå og da å bruke skinnpose selv med lite klær inni må være en lidelse for de små. Synes det høres mye ut med strømpebukse under joggedress når det er dundyne over også jeg da.... De er små mennesker disse her, ikke dukker!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Bor i nord, og her om dagen la jeg han i bare bleia i termoposen, som jeg såvidt la over ham, og han var veldig varm. Han er 3 mnd
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 Mi tulle på 2mnd. er litt kald av seg, så hun har et tynt ullteppe under posen(vinter).. Men bare lue av uteplagg da.. Den eldste var en helt annen kaliber, så hun hadde kun en dyne og lue av uteplagg.. må nesten føle deg frem til hva som trengs
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #9 Skrevet 18. mai 2010 Kommer til å ha lammeskinn, og helseteppe. Evt. en dyne om kvelden og på kalde dager kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå