Gå til innhold

blødning, men to positive graviditetstester...hva skjer..?

Anbefalte innlegg

spotting begynte lørdag på rugedag 10. Blødning fra søndag og har fortsatt blødning. Noe inni meg sa jeg skulle likevel ta en test, gjorde det med morgenurin idag, clearblue digital og en billitest som jeg hadde liggende. Gravid sto det på den digitale og svak strek på billigtesten.

Reiste til legekontoret og tok en hcg blodprøve, får svar torsdag.

Mensmurring, litt ømme pupper og småkvalm, spesielt om kveldene.

Hadde innsett av ett egg 5.mai.

Fortsetter under...

hmm, det hørtes spennende ut.

Jeg fikk satt inn egg 6 mai og fikk blødning på RD 10. Jeg er jo selvfølgelig overbevist om at det er mens, men har ikke tatt prøve. Men de ønsket på klinikket at jeg skulle ta en prøve imorgen.

Har du vanlig mensblødning eller mindre?

Testedagen min er i morgen.. Var overbesvist om at dette var/er mens jeg også, men så prata jeg med en kollega av meg og sa at jeg måtte ta en test, hun hadde hatt mens i starten av begge sine svangerskap, der hun fikk to gutter.

Føler selv at det er en vanlig mensblødning...

Så spennende med deg og da :) ta en test i morgen :)

Ringte opp til St.Olavs idag, hun sa at jeg kunne hatt en kjemisk graviditet... Men får jo liksom ikke vite noe før blodprøven er ferdig analysert torsdag, om verdien er lav eller høy. Er den høy tar jeg en ny blodprøve, for å se om det er stigning. Er den lav, holder sikkert kroppen på å ordne opp selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...