Gå til innhold

Hvilken vognpose er i bruk hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior sover fortsatt i voksiposen, men vurderer å bytte den ut med vårpose/dyne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag er det så varmt at snuppa lå med et helsepledd og et tynt ullpledd over seg =)

Skrevet

Vi har bare brukt tepper i en mnds tid nå, siden begynnelsen av april. Det er ikke noe særlig å ligge i en vinterpose når det er plussgrader ute. Kan bli vendig varmt.

Skrevet

Bruker Voksipose med sommerinnlegg. Veldig godt !!

Skrevet

Hvor bor du Havrebodl? Her på østlandet er det 20 varmegrader nå og sol. Hadde jeg brukt voksipose på sønnen min tror jeg jammen jeg hadde tatt liv av han :o(

Sluttet med voksipose for lenge siden...

Du burde nok aboslutt vurdere en tynn sommer/vårpose eller en dyne, evt. kun et helseteppe på varme dager.

Skrevet

Vi bruker hjemmelaget fleecepose nå. Om det er under 10 grader har jeg overdelen til voksiposen oppå. Har voksi urban så det er bare dun i overdelen. Blir akkurat passe når det er kaldt. Men i dag var det jo rundt 20 grader ute og da blir det nesten for varmt med fleece også!

Skrevet

Vi bor i nordnorge. Gutten ligger i en flecepose med et lite ullpledd over. Enda da er han svett når han våkner.

Skrevet

Her bruker vi ingenting vi... Bor på indre østlandet, og ligger på rundt 20 pluss her nå.

Gutten er 1 år, og på seg har han body og strømpebukse, bukse og genser og en strikket ulljakke på seg. Har brukt lue frem til nå når han skal sove, men han var så svett og knallrød i ansiktet da han våknet i går at i dag droppet jeg lua.

Har hatt et tynt hjemmestrikket ullteppe over seg og fotposen til vogna over. Men han sparker bare av seg teppet, så han ligger bare under trekket til vogna nå.

Går så fint så.

Tror rett og slett det er skummelt å bruke voksi eller andre typer vinterposer nå... Kan jo risikere heteslag nedi der....

Skrevet

Vi har Nomade fleecepose i vogna nå..på dager hvor det er litt kjølig har vi et pledd inni posen..

Skrevet

vi bruker voksipose med sommerdyne. Er det varmt bruker vi kun trekket som er på vogna, ev et helseteppe eller tynt ullpledd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...