Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Hos oss drar vi aldri på jentetur eller guttetur. Har en sjelden gang(1eller to ganger i året) bytur hver for oss f.eks med jobben eller venner, men drar aldri på tur med bare gutta . Er det slik at alle drar på guttetur? Vi har det bra sammen og jeg hadde ikke nekta mannen min, men det er liksom aldri et tema her.
Villa Perlesukker Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Ja det er helt vanlig i vår omgangskrets i alle fall For meg er det ikke så viktig...liker bedre å dra på turer med par jeg da Sammen med kjæresten:)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Nei, det er nok ikk" alle. Mannen min har ikke vært på "guttetur" siden vi ble sammen for fem år siden og jeg har ikke reist på noen jentetur heller. Vi har begge vært på byen en håndfull ganger da:) Forskjellige folk gjør ting på forskjellige måter. Hverken jeg og mannen er spesielt glad i å dra fra unger og egen seng:)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Her har ingen av oss vært på tur, eller fest alene siden vi ble sammen for 4år siden. Koser oss hjemme sammen istede:) Har ikke vært på fest sammen heller siden yngste ble født for 1 1/2 år siden.. Har ikke behov for det rett og slett! Skal vi noe, gjør vi det sammen:)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 I vår omgangskrets er det også vanlig! Selv om jeg koser meg på tur med "bare" forloveden min, så er det det deilig å ta noen weekendturer med jentene også. Jeg tror nok at det bare er sunt, men det er nå min mening.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Vi drar aldri på tur hver for oss, føler ikke noe behov for det. han vil ikke på guttetur, jeg vil ikke på jentetur. Hender av og til at vi er ute på byen hver for oss, men vi liker best å dra sammen. Nå som jeg er gravid er han sjelden ute, syns det er kjedelig uten meg. Jeg var bortreist noen dager èn gang, med min mor, men da var vi på familiebesøk.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Nei, han har ikke vært på guttetur siden vi ble sammen for 6 år siden.Ingen av kameratene hans (som også har stiftet familie på sin kant) gjør heller det. Vi har dratt på turer med jobb hver for oss, og jeg har dratt på turer sammen med familien min uten ham, men that`s it. Vil han dra på guttetur, så er det null problem. Jeg stoler på ham, og hadde ikke nektet :-)Det er vel heller det at han helst vil være hjemme sammen med oss, rett og slett.
Dunder Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 Nei, å reise på tur med overnatting vher for oss gjør vi så og si aldri lenger. Mest fordi vi jobber 100% og da blir jo helgen gjerne litt hellig. Når skal man ellers være sammen med familien liksom? Men det hender vi går ut hver for oss (ut å spise, ta en øl, kino/teater o.l.). Det er jo veldig greit - trenger ikke barnevakt. Og dessuten er det ofte slik at han går ut med 1 kompis, jeg går med 1-2 venninner, og da er det liksom ikke noe "must" for den andre å være med.
The Bad Gal Skrevet 18. mai 2010 #9 Skrevet 18. mai 2010 Ikke i mannen min sin vennekrets ihvertfall. Men han og en kompis bruker å dra på jakttur på høsten og ski/telttur på vinteren, men det er liksom noe annet. Alle kompisene til mannen min har familie, og samtlige er en del bortreist ifm jobben, så å dra på gutteturer i tillegg er noe de ikke prioriterer lengre, var vel mer av det før da de var unge og single/barnløse. Ville ikke nektet han å dra om han ville altså, men det er ikke noe tema for tida. Kanskje de tar noen gutteturer når barna blir litt større, nå har alle bleiebarn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå