Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Jeg vet ikke hva som feiler meg men typen kom hjem inatt fra guttetur, og jeg er såå sur på ham, føler at han har funnet på masse sprøtt der borte.. Og orker ikke å snakke med ham.. Psyko jeg?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Hehe.. Det er som regel mye som ikke tåler dagens lys etter slike turer. Dere skulle bare ha visst.
Gjest Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Er du sur fordi han reiste uten deg, fordi han har hatt det gøy eller kom for sent hjem?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Eh... nei, han reiser jo på guttetur fordi det er helt greit for meg, hvorfor skal jeg da bli sur når han kommer hjem?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 hehe,skjønner deg litt. Hver gang mannen min reiser på guttetur,eller ihvertfall hver 2.gang, skjer det noe her hjemme. Eldste gjør bare ramp,minste hyler og vil ikke sove osv. Så det blir superslitsomt å være alene. Da er jeg sur når han kommer hjem! Jeg er kjempesjalu på han som har hatt "fri"og hatt det hyggelig. Psyko jeg og;-)
trollmamma Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Nei det blir eg aldri. Kvifor skulle eg det? Det er han vell unt. Han jobber hardt og er ein god mann og far, han har vell fortjent nokon gutteturer i ny og ne. Føler du at du ikkje kan stole på han da eller?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 Nei, ser ingen grunn til bli sur. Skulle jeg blitt sur tror jeg ikke han hadde reist på guttetur, eller at jeg syns det var greit. skal jeg på jentetur og han er sur når jeg kommer hjem, frister det ikke til ny tur uansett hvor hyggelig turen var.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #9 Skrevet 18. mai 2010 Ingen grunn til å være sur. Jeg mener det er viktig at man kan dra på gutte/jentetur. Smil og vær glad. Unn mannen din turen. Neste gang er det du som skal på tur.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #10 Skrevet 18. mai 2010 Min vil ikke på guttetur, så har ikke det problemet. Men hvis jeg hadde blitt sur så hadde jeg sagt fra på forhånd at jeg ikke likte at han dro på guttetur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå