Gå til innhold

Tror dere det er mange som camper utenfor Colosseum i natt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, vi snakker Sex and the city 2. Jeg MÅ ha billetter til premieren. Snakket med kundeservice på Oslokino.no og hun sa at jeg burde gå på selve kinoen for å få billetter, men det åpner kl 8! Herreminhatt. Dra med meg morragretten baby og stå i kø for kanskje ingenting?

Hva hadde dere gjort? Hvis dere ikke liker SATC så se for dere en film DERE lengter etter, bare for å sette dere inn i situasjonen min :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å kjære vene...jeg vil også ;) thihi...

Når er premieren?

Skrevet

Gud, jeg vet... Jeg MÅ! Premieren er 4. juni. For to år siden hadde Colosseum premierevisning for bare jenter med 20 års grense og rosa cocktails. Hoho, moro!

Skrevet

Hvorfor er det så utrolig viktig å være på premiæren? For å få en rosa coctail?

Hvis det er filmen som er viktig, så kan du jo se den hvilken som helst dag i perioden den er satt opp.

Kunne faktisk ikke falle meg inn å campe for peremierebilletter til en kinoforestilling. Til en konsert derimot - hvor artisten holden en eller få konserter - skjønner jeg godt poenget med å campe for i det hele tatt å få billetter:)

Skrevet

Har aldri sagt at jeg skal campe, jeg. Jeg spurte om det er sannsynlig at det er mange ANDRE som skal campe :)

Og drit nå i hvorfor det er viktig for meg. Sånn er det bare.

Skrevet

"Hva hadde dere gjort? Hvis dere ikke liker SATC så se for dere en film DERE lengter etter, bare for å sette dere inn i situasjonen min"

Mulig jeg formulerte meg uheldig, men jeg føler faktisk at jeg svarte deg! Nei, jeg ville ikke campe for jeg ser ikke helt vitsen. JEG skjønner ikke hvorfor premieren er viktig når filmen går hver dag i flere uker....

Og for å sette meg inn i din situasjon (slik du oppfordret til) spurte jeg deg hvorfor det er så viktig å se filmen premiæredagen? Er det selve filmen eller premiæren som er viktig?

Skrevet

Tror det er mest nerdete Star Wars-folk som camper for premierebilletter. Elsker Sex & City, men skal mye til før jeg gidder å stå i kø, det gjelder det meste;)

Hadde noen gitt meg billetter til premieren hadde jeg selvsagt blitt svært glad.

Kamomille, det skrives premiere med e, og premierefest er jo en artig avveksling i hverdagen, etter min mening:)!

Skrevet

Det er selvfølgelig viktig pga hele stemingen. Jeg elsker å gå på kino og da spesielt på premierer fordi det er mye som skjer og det er generelt en morsom opplevelse, spesielt om det er en stor film.

Skrevet

Dessuten er vi flere jenter som skal dra sammen. Et par drinker først, på med finstasen, på kino og så ut på byen :) Som OsloMor sier er det en fin avveksling fra pupp, bæsj og trass.

Skrevet

Hallooooooo!!

Det er jo litt ekstra stas å gå på premieren til ting da???

Når man har gledet seg til noe lenge, er det ikke det samme å se den fire dager etter =) sånn er det bare! (for meg hvertfall, og de fleste venninnene mine også =)

Men til spørsmålet om folk kommer til å campe... Anere ikke ....=( er sikkert noen ihugga fans uten barn hjemme som slenger opp et telt, men tror det skal være mulig å få billett! Men jeg ville nok vært der i 7 tiden... Har du ikke noen venninner uten barn som kan campe for deg? eller møte opp enda tidligere hvertfall..???

Gjest irismor
Skrevet

Kom hit med babyen. Kan være barnevakt jeg :-) og så kan du stå i kø og kjøpe billetter til premieren :-)

Og det er faktisk moro å gå på premierer :-)

Gleder meg til 4 juni.

Skrevet

En av de som skal bli med bor rett borti gata for kinoen, så hun har i teorien mulighet for å stille seg i kø og holde av plass til jeg evt. kommer. Problemet er at hun er B-menneske og sykemeldt, så tviler på at hun klarer det :( Og jeg må ta t-banen fra andre siden av byen for å komme meg dit!

Skrevet

Kankje ikke helt bra singnal å sende ut når man er sykemeldt..."jeg sov på asfalten på Colosseum i natt...." he he

lykke til, håper du fikser det!

Skrevet

hihi....premiEre selvfølgelig!

men man kommer neppe inn på premierefesten med kinobilletter fra Colloseum da:)

Skrevet

Jeg og søsteren min var på premieren på den første Sex in the city-filmen. Ikke fordi vi på død og liv måtte på premieren, men fordi vi ville se filmen og hadde kjøpt billetter til den dagen (sto ikke i kø). Vi var totalt uforberedt på alt oppstyret, vi ville jo bare se den hersens filmen! Salen var stappet av brisne 18-åringer i sine fineste kjoler som prata under hele filmen og farta ut og inn av salen hele tiden fordi de skulle tisse eller sminke seg, hva vet jeg. Var ganske så irriterende til slutt.

Så denne gangen er vi skjønt enige om at vi venter til filmen har gått i minst en uke, så kan vi dra og se den i bukse og flate sko uten å føle oss helt på bærtur - og attpåtil få med oss filmen i tillegg :-)

Skrevet

Jeg var på premieren i Kristiansand. Ikke så stort oppstyr som i Oslo, men selvfølgelig masse jenter i høye hæler og stivpynta. Jeg syntes det var skikkelig gøy! Alle jublet og klappet da themesangen begynte å spille, folk oohet og aahet på alle de rette øyeblikkene og klappet da filmen var ferdig. Hehe.

Skrevet

Her i Kristiansand er legges de ut for salg på nettet før billetluka =) Så jeg slipper å campe hvertfall!!!

Skrevet

INGEN film er så interessant for meg! :-)))

Skrevet

Heldige du! Prøver å få tak i venninna mi, men ho er i koma etter gårsdagens strabaser.

Skrevet

Jeg fikk tak i billetter til førpremieren 3. juni! Juhuu!

Skrevet

hihi så bra... jeg har ikke hørt noe ennå fra noen .... *krysserfingrene*

Skrevet

Hvilken by er dere i? Jeg kjøpte på nettet og hadde ingen problemer med å komme inn, til tross for at jeg ble rådet til å møte opp på kinoen.

200 kr pr stk er ikke akkurat et kupp, da... Hehe. Men det er verdt det! :)

Skrevet

Jeg køpte også på nettet nå =) (kristiansand)

Jeg ringte i går og de sa de skulle åpne billetsalget ca kl 10... Og jeg kjøpte for 10 min siden =) Jippi =)

Skrevet

Hurra for oss! :)

Det er visst rosa løper og goodiebags på førpremieren! Hehe. Da er det på med Jimmy Choo'sene (vi overser H&M merke ved siden av logoen...) og det kuleste antrekket vi har :D

Skrevet

Vet ikke om det er så mye stasj her i kristiansand...(er på fredagen her..)

Men tenkte at nå får jeg brukt den blå Jimmy Choo skinnkjolen min =) Ohhh yeah!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...