trebarnsmor21år Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Jeg er 24+4 uker på vei med tvillinger. For 11 mnd siden kom sønn min til verden som en liten keiser, så disse ble nokså tette! Men nå klør jeg så ille på høyre side av KS-arret, kan klø meg til blods! Er dette normalt? Det er vel ikke på vei til å bli livmor-ruptur så tidlig?? Det "buler" også skikkelig ut på den siden, arret er tykt og går utover, men ikke det rundt, om dere forstår. Fargen er som resten av arret. Er dette noe jeg bør bekymre meg for eller er det vanlig svangerskapskløe??
ingridmarie Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Dette ville jeg tatt opp med lege! Selv hadde jeg lenge problemer med stikking i arret-det viste seg at jeg faktisk BLE stukket av en del av "sytråden" som stakk ut av arret, og dermed ikke ble løst opp slik den egentlig skal. Utrolig at jeg gikk med det så lenge uten at jeg "oppdaget" det, men vanskelig å se pga hudfold over arret, og vondt i arret utenom også.. Bedre å gå til legen og ta det opp, enn å gå med kløe/smerte! Selv klør jeg enormt på kveldstid, men det er i huden over hele kroppen, blir litt bedre av olje istedenfor såpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå