Gjest Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Dette er mitt andre barn og jeg opplevde ikke dette sist men har nå hatt veldig løs mage i 2 dager ( dette er den tredje) Leste i går at dette kunne være et tegn på at fødselen nærmer seg (hormoner, osv) Noen som har opplevd dette? Varte det i såfall i mange dager? I forrige uke hadde jeg en natt med masse sterke kynnere og var veldig kvalm og uvel, sammenheng? Litt lei av å vente nå ja og analyserer alle kroppens tegn
Villa Perlesukker Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Jeg var så utrolig syk rett før nummer tre. Jeg husker det begynte med løs mage Hihi skjønner at du er lei og vil føde. Jeg fikk løs mage og ble dårlig helgen før...tror det var fredag... gikk ned nesten 2 kg da husker jeg og hadde ikke spist siden fredag...mandag kveld kom prinsen Vet ikke om det er noe tegn men jeg drakk jo lakriste med de andre for å få løsere mage slik at ting kunne begynne haha,.... Du får holde oss oppdatert
Seriøst Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Begge mine fødsler har startet med løs mage/diare... Men riene begynte rett etterpå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå