eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Nei ikke på barna nei...... på meg. Ser det er så mange i blader og sånn som har pent hvite tenner. Da tenker jeg ikke bare på hollywood stjerner, men heilt vanlige norske "nesten ikke kjendiser i det heletatt" folk. Jeg har gule tenner. Eller, ikke det kanskje men sånn heilt almindelige tenner. Og det er jo ikke hvite akkurat. Spurte tannlegen min en gang, og hun bare fnøs av meg, det der var bare tull. Men er det noen har som har bleket tennene sine? Se på mette marit, på tone damli åberge, en del realitystrjerner osv....... Noen her som har gjort det, ? Bør det gjøres med tannlegen, eller kan man gjøre det selv?? Er det trygt lisom???
Hildemor fra vest Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Det har blitt mer og mer vanlig å bleke tennene. Man kan enten bestille blekeskinnner og middel på nett men det tryggeste tiltross for dyreste er jo å gjøre det hos en autorisert tannlege. Dette vil naturlig nok slite på tennene og må gjenntas regelmessig for å holde det ved like. Personlig har jeg forståelse for at mennesker med veldig missfargde tenner vil gjøre noe med det for sin egen selvfølelse men at alle skal gå rundt med kritthvitt hollywood glis har jeg aldri syns har vært pent;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå