april09 & oktober10 Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 I morgen er det endelig ordinær ultralyd Jeg har ikke vært på noen siden uke 7, da var jeg på Volvat etter en positiv test, måtte bare være heeeelt sikker på at det var noe der Syns Ul har vært så lenge til hele tida, men plutselig er dagen her! Og i går tror jeg jammen den lille feira Norge og 17. mai; det var små spark derfra fra morgen til kveld -sååå kjempekoselig!!! Husker godt de kraftige sparka jeg hadde fra gutten min den siste tiden sist gang, så derfor er det så rart å kjenne de små forsiktige sparka/bevegelsene derfra nå. Flere som har ordinær ultralyd i disse dager?? Og som koser seg med å kjenne liv?
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Hei hei .. Jeg skal også på ul i morgen 8.30 i fredrikstad enn du da ?? Jeg har ikke hvert på tidelig ul så er første gang jeg får se den lille Håper denne dagen går fooooort for føler jeg har ventet i evigheter på ul dagen GLEDER MEG :d:d Har du noen følelse om d er gutt lr jente du får ??vil du vite hva du får ??
april09 & oktober10 Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2010 Jeg var på UL halv 10 i Fr stad i dag. Så morro å se den lille ligge der og slappe av, og bokse litt og sparke litt Når han boksa, så kjente jeg det jo, og det er jo en grei bekreftelse på at det virkelig er babyen jeg kjenner Vi ville gjerne vite om vi det er gutt eller jente, men ho var ikke helt sikkert, men syns ho kunne se at det var en liten gutt der Alt sto bra til med den lille, og terminen ble flytta fra 17 til 18 oktober. Hvordan gikk det med deg i dag da????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå