Gå til innhold

Endelig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det endelig ordinær ultralyd :) Jeg har ikke vært på noen siden uke 7, da var jeg på Volvat etter en positiv test, måtte bare være heeeelt sikker på at det var noe der ;) Syns Ul har vært så lenge til hele tida, men plutselig er dagen her!

Og i går tror jeg jammen den lille feira Norge og 17. mai; det var små spark derfra fra morgen til kveld -sååå kjempekoselig!!! Husker godt de kraftige sparka jeg hadde fra gutten min den siste tiden sist gang, så derfor er det så rart å kjenne de små forsiktige sparka/bevegelsene derfra nå.

Flere som har ordinær ultralyd i disse dager?? Og som koser seg med å kjenne liv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei .. :)

Jeg skal også på ul i morgen 8.30 i fredrikstad :)

enn du da ??

Jeg har ikke hvert på tidelig ul så er første gang jeg får se den lille :D Håper denne dagen går fooooort for føler jeg har ventet i evigheter på ul dagen :D GLEDER MEG :D:d:d

Har du noen følelse om d er gutt lr jente du får ??vil du vite hva du får ??

Skrevet

Jeg var på UL halv 10 i Fr stad i dag. Så morro å se den lille ligge der og slappe av, og bokse litt og sparke litt :) Når han boksa, så kjente jeg det jo, og det er jo en grei bekreftelse på at det virkelig er babyen jeg kjenner ;) Vi ville gjerne vite om vi det er gutt eller jente, men ho var ikke helt sikkert, men syns ho kunne se at det var en liten gutt der :) Alt sto bra til med den lille, og terminen ble flytta fra 17 til 18 oktober.

Hvordan gikk det med deg i dag da????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...