Gå til innhold

reisetips til syden i oktober..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi er ute etter en fin plass i syden men siden jeg har termin i juni så reiser vi heller på vinteren i år.. tenkte å reise rundt oktober.

men jeg syns det er litt vanskelig å finne noe vi liker..! vi har en datter som da er 3,5 år og vi tenkte kanskje noe bamseklubb greier kunne slå an hos henne..

den minste vil da være ca 5-6 mnd..

er det noen som har vært i syden på vinteren? noen steder å anbefale?

vi vil gjerne at det skal være varmt og barnevennlig der.. og ikke så veldig dyrt..! =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var i Tyrkia (Side) i slutten av september, og det var perfekt. Litt varmere enn en god norsk sommer, godt og varmt i vannet, men ikke hespesende ille varmt som det kan bli i sydligere strøk. I tilegg var det jo helt mot slutten av turistsesongen så det var ikke overfylt hvor enn man sto og gikk. Veldig barnevennlig (barn gratis i følge med voksen feks), og mange fine hoteller med skikkelige basseng for de små, og sikkert klubber og slikt også. Og billig, veeeldig billg =)

Mvh

Skrevet

det hørtes ikke dumt ut =) skal sjekke litt i Tyrkia og da. har bare sett på spania, kypros og egypt hittil.. men jeg syns det blir litt dyrt med 20000 kroner bare for fly og hotell i en uke for 3 pers for jeg regner jo med at vi ikke må betale for minsten som ikke er et år..

noen som veit om man betaler full pris på barn over 2 år?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...