Gjest Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Så til sommaren blir det prøving! Eg gledar meg sånn! Så no skal eg lese meg opp og forberede meg(les: kome i form), noko som ikkje vart gjort med nr.1 då han kom uplanlagt (han blir 2år i oktober). Kjenner at tida framover kjem til å vere gode og solfylte for min del:) Var i grunn ikkje noko spesielt eg ville med ditta innlegget, berre spre litt glede og ønske alle ein god dag vidare og ein fin vår/sommar! Og til dei som måtte streve med å få mannen med på ein unge til, det ordnar seg nok:) *Weeeee!*
Lillepusen-78 Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Så spennende :-) Samme skjedde hos oss for 1 mnd siden; mannen kungjorde at han ville ha en liten til. Han har tidligere vært ganske bestemt på at det kun ville bli ett barn hos oss.... Jubelen stod i taket for min del. Så da er vi prøvere igjen fra og med nå. Vi har også en gutt som blir 2 år til høsten. Blir spennende å følge med på deg fremover :-) Lykke til!
jente08 <3 jente11 Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Har ei frøken som blir 2 år til høsten også Og nå er det fritt fram på nr.2... bare "litt" babysyk, -hehe;p
løveprinsen <3 Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Så heldige dere er:) Jeg strever veldig med å få med meg min på nr 2. Har også en som blir 2 i høst, så føler det er på tide med en til. Har dere noen gode tips til meg, hvordan få med mannen (,")
Gjest Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Hmm...eg fortalde berre kor utruleg lyst eg hadde på ein til, kor bra det ville passa aldersmessig, og spelte kanskje bittelitt på samvittigheita has?;P (hihi,nei i grunn ikkje.) Men vart litt mas på han (på ein snill måte vel og merke). Ellers var det å minne han på alle dei fine stundene vi hadde i svangerskapet og alle gode tidene mens ungen var liten (tilfeldigvis ha skjermsparer på dataen med nyfødd bilder feks.) Ellers passa eg på å snakke om kor stor ungen vår er blitt, alt han klarar sjølv og orda som har begynt å dukke opp. Først uten å nemne noke som helst om ein unge til og så begynte eg å snakke om kor stor han vil vere om 9mnd (motorisk, språk, sjølvstendigheit osv). Ellers fann eg ut at veninna mi er gravid, noko eg trur kaaaanskje hadde ein ørliten effekt på han (då eg endeleg vil ha noken eg kjenner på min alder med unge og at han kaaaanskje vart litt sjalu. Han skjønte jaffal at eg var veldig sjalu, samtidig som eg var veldig glad).
strikkedilla Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Vi starter også jobbingen og baby nr 2 i sommer. Det blir kjempespennende! Har time for å ta ut spiralen dagen etter datteren min blir 2 år, så det tror jeg kan bli en fin aldersforskjell -ca 3 år. For min del var det heldigvis ikke så vanskelig å overtale min samboer om å starte på nr 2. Vi har i flere år vært enige om at vi ville ha 2 barn som er født med ca 3 år mellom. Dermed var tida nå inne for neste skritt i planen... Da er det bare å håpe på at naturen er med på planen og at det ikke tar så veldig lang tid før vi lykkes!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Gratulerer med sambo som er klar for nummer 2! :-) Teller litt på knappene på når vi skal begynne på nr 2. Er enige om at vi skal ha 2 tette, så planlegger å bli gravide innen året er omme, men har jo lyst til å ta av noen kilo til jeg når utgangspunktet til forrige graviditet. Har også planer om å bygge på huset. Blir trangt med 4 stykker og ett soverom!! he he
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #8 Skrevet 21. mai 2010 ååååå heldiggris! mannen min veit ikke om han vil ha fler:( vi har en,og jeg vil ha en til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå