Tander Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Rart å tenke på....at jeg snart er over i 2 trimester. I går fortalte jeg nyheten til resten av familien og de ble så glade Søstra til sambo ville gi meg alt utstyret hun har igjen etter sin yngste og det er ikke lite Her har vi solgt unna for vi skulle jo ikke ha fler Ellers gleder jeg meg masse til ny UL 4 juni. Da håper jeg alt er ok og at de kan fortelle meg hvilket kjønn denne lille har. Har to gutter i fra før og noe sier meg at den 3 gutten er på vei......familien testostoron.
..snøklokke.. Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Koselig når en kjenner det nærmer seg 12 uker. Jeg er der om 14 dager, så det går unna.. Vi har også to gutter fra før, og jeg har som deg, en anelse om at det er en til med tut på vei;) Men koselig med guttebanden da, føler meg som en ordentlig guttemamma:)
minnimus83 Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 i morgen er det siste siste dag her inne trur eg, er 11+6 i dag
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 jupp minnimus83, vi to har likt tror jeg, så vi er i uke 12 i morra masse lykke til alle sammen
minnimus83 Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 spennende, er det fortidlig at det kan vise litt nå eg har merka at det vise litt men en vennine syns det var veldig tidlig
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 ne, noen sier det starter på de fra uke 12-13, jeg er litt overvektig og har allt på magen så jeg ser ut som jeg er laaaangt på vei, hehe. kjenner ikke noe enda selv, men kan regne med og må vente til uke 14-16 ca før jeg kjenner noe pg av min dumme mage. men men får jo sjekka om der er liv nå den 25 på ul. spennende
..snøklokke.. Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Når det viser er så individuelt.. Jeg er tredje gangs, helt normalvektig, og jeg har beg få mage nå i uke 10/11. Kjenner livmpokanten rett over symfysen og kjenner regelrett at magen vokser.. Så det kan nok vise på litt ulike tidspunkt. Noen har jo mage som nesten ikke viser, noen vokser "innover"/bakover, andre er lange og har magen strekt ut over en lang ryggsøyle.. Så det kan nok være litt av hvert:)
minnimus83 Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 eg har litt mage fra før, men nå er den liksom blitt litt større og er jo 12 uker i morgen og, litt spennende syns eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå