Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Får helt panikk om jeg ikke finner og må sove uten. Men er det skadelig på sikt?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Ja, siden 90-tallet, samt øyebind - for jeg vpkner hvis det er.yst! Ikke noe farlig, hører om barna i naborommet roper om natta etc. men sjalter ut lyder ute og lett snorking o.l. fra samboer på samme rom. Er jeg alene hjemme, bruker jeg bare en ørepropp.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Jeg er også avhengig! Tror ikke det er farlig for ørene, men de er litt av noen bakteriebomber! Ideelt sett skal de vel byttes hver dag.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Bruker også øyebind. Men mange dårlige. Vet du om noen bra?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Jøss, får dere ikke vondt i ørene av det? Synes det er veldig ubehagelig med ørepropper over lang tid.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Jepp er avhengig til tusen!! Bruker de dyre oransje på apoteket, så det blir en dyr vane etterhvert. I natt sov jeg uten, jeg MÅ prøve å venne meg av med øreproppene før beibien kommer... Men våkna hele tiden, av mannen som snorker...
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Hehe..våkner hvis det er lyst? Du skulle bodd her i Nord-Norge om sommeren du..
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 ja, avhengig Sover også med en ørepropp dersom jeg er alene hjemme. Det andre øret jegger jeg ned i puta.
brooklyn Skrevet 18. mai 2010 #9 Skrevet 18. mai 2010 sover med ørepropper, og har fått tre barn som jeg hører gjennom/over øreproppene. For meg tuner de ut den verste lyden av mannen, men ungene mine hører jeg uansett. Hadde med på barsel
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #10 Skrevet 18. mai 2010 Ja, klarer ikke sove uten. Begynte for 5-6 år siden. Klarer ikke lyder, våkner av den minste lyd. Har fått barn i denne perioden, men våkner alltid av deres lyder - til å med lenge før samboer, som sover uten ørepropper
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #11 Skrevet 18. mai 2010 Jeg var det. Inntil jeg fikk "kronsik bihulebetennelse" og vondt i halsen og forkjøla HELE året gjennom.....Fikk en penicilinkur i høst ,da hadde jeg vært SYK i 3 mndr..Småfeber og div.....BLe da kvitt bihulebetennelsen og nesten 100% i halsen, da gikk det opp fpr meg at øreproppene kunne være problem..Sluttet med de, og har vært "Normalt fokjøla" siden..# forkjølelser i vinter som har vart i 5-9 dager...... Mange bakterier som kan gro godt "inni øret" om man bruker det hver natt..Også bruker man de kanskje flere netter på rad..Det er IKKE bra..Bruk de kun en gang før de kastes.....Men ikke sikkert det samme skjer deg..Men om du har vært mye forkjøla den siste tiden, har kanskje øreproppene skylda?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #12 Skrevet 18. mai 2010 Sover også med ørepropper Har gnagsår til tusen i øra, men får ikke sove utenXD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå