Stellaborealis Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Datteren min på snart 3 år var veldig opptatt av å tisse på do for en tid tilbake, men nå er interessen borte igjen. Vi prøver å oppmuntre og var veldig til å rose hver gang hun tisset på do. Er det vanlig? Vi håper på å kunne slutte med bleie i løpet av sommeren, men det er jo dumt å presse henne hvis hun ikke er klar for det tenker jeg. Det resulterer vel bare i flere uhell?
lille sprelle Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Snuppa som blir 2,5 år i sommer skal slutte. Jeg vet hun er klar for det og er etterhvert flink til å si i fra. Jeg har tenkt at jeg bare skal ta det som en selvfølge og ikke nøle ifht dette, men selvsagt ikke kjefte. Det skal bli max ros når hun er flink og at vi snakker om det når hun ikke er så flink.... Nattbleie har jeg tenkt til å fortsette med til den er tørr.
Två små trollungar Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Min eldste jente på drøyt 3 var veldig interessert i do/potte like før hun ble 2år, men så dabbet det av. Hadde tenkt å venne henne av med bleie i fjor sommer, men da var hun veldig uinteressert. Men plutselig, når hun nærmet seg 3, var bleiene nesten alltid tørre, og hun sa fra når hun skulle tisse (i bleien, for hun nektet å gå på do). Så etter hvert når vi maste litt på henne, og belønnet tissing i potta med klistremerker, sluttet hun helt med bleie! Men da måtte vi se på henne når hun skulle tisse, for hun sa ikke fra selv... Ville nok ha prøvd å få henne interessert og belønnet henne når hun tisset! Men ventet litt dersom det ikke fantes interesse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå