Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Jeg er dårlig,nervene mine rakner snart... hvem snakker sant...? Skal jeg ikke kunne stole på min mann...? Her en dag,kom en jente bort til meg(kjenner henne ikke,men vet hvem hun er)Hun sa at hun ville fortelle meg noe om min mann,hun fortalte at han hadde sendt henne sms`er i lengre tid,at han var intr i henne,og at de hadde vært på samme fest for noen månder siden,der hadde de nesten havnet i samme seng,men ble stoppet av venninnen hennes. Jeg ble så sjokkert at jeg ikke hviste hva jeg skulle tro... Min mann nekter for dette,han sier at det er hun som har prøvd seg på han,og at det hun sier skjedde på festen ikke stemmer. Da han skulle gå,kom hun og gav han en klem og et kyss på kinnet,det var da venninnen hennes kom. Magen min vrenger seg,hvem snakker sant? skal jeg ikke stole på min mann..? Hva skal jeg gjøre? magefølelsen min sier at hun ikke kan lyge om alt.. Hva kan man gjøre for å legge slike ting bak seg..? jeg ser det "stygge" hodet hennes over alt,jeg er så sint!
Gjest Morn du Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Be om å få se meldingene han har sendt henne. Jeg tror hun vil ha mannen din. Hun vil nok prøve å drive han fra deg. Stol på mannen din, gi han en sjanse til å bevise at det er feil. Hvorfor skal damen ville ødelegge forholdet til deg og din mann, nå, når det egentlig ikke har skjedd noe? Hvorfor kunne hun ikke ventet til de hadde vært til sengs sammen? Jeg tror alle kan komme i situasjonen din mann og denne kvinnen angivelig har vært i. Hvorfor skal et ekteskap eller forhold ryke pga det? Man er nødt til å svelge en del kameler og skuffelser i løpet av et samliv, det er jeg sikker på.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Det er vanskelig å si når man ikke kjenner personene. Min aller beste venninne kom løpende bort til meg og sa at samboeren min stor og klinte med en annen jente. Syntes det var veldig merkelig for jg storler på han. Hun dro meg bort til der de stod og liksom klinte. Det var lillesøsteren hans han klemte. Er man dramatisk nok så vil man legge mye mer i en ting en det faktisk er. Slik var jeg i min ungdom. Har heldigvis skjønt litt mer nå. Hun er kanskje av den typen som tenker at med en gang en mann smiler til henne så vil han ha henne. Skjønner at det er vanskelig, men dette stedet er nok ikke den beste plassen å spørre om råd for her inne så er alle menn utro!!!! Lykke til.
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 18. mai 2010 #4 Skrevet 18. mai 2010 Hvorfor et ekteskap skal ryke "bare" fordi mannen var i ferd med å gå til sengs med noen andre? Er du den dummeste som er her eller? Om han lar ting gå så langt som til å kline og klå på fest så er han utro og det er skikkelig deal-breaker for alle med litt selrespekt. Hvis hun juger om slikt, så har hun seriøse store problemer. be han om å få se hvem han har sendt mld til, og hvis han gir deg lov har han ingenting å skjule. Er lista slettet så kan det kanskje være at han sjuler no. Hvis hun snakker sant så bør hun ikke ha no problem med å vise deg de meldingene han skal ha sendt.
Gjest Morn du Skrevet 18. mai 2010 #5 Skrevet 18. mai 2010 Når det faktisk ikke har skjedd (at de har gått til sengs med hverandre), trenger et forhold å ryke da? Hva din mann har gjort, har han kanskje ikke til hensikt å fortelle deg, om han nesten har vært til sengs med en annen.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Som regel når noen kommer og sier slikt, så er det sant. Dessverre:(
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Så du synes at absolutt alt er greit da, så lenge det ikke blir puling av det? Slikking, fingring, suging osv da? Hadde du tilgitt det? Selvfølgelig ryker et forhold så lenge den ene parten går over grensen det er bare sunn fornuft det
Gjest Morn du Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 Selvfølgelig er det nok vanskelig å tilgi det du nevner. Men, man kan faktisk ikke vite sikkert om den type ting har skjedd, om det ikke er noen som sier det. Det er ingen selvfølge at et forhold ryker om den ene parten går over grensen. De som velger å fortelle sin ektefelle/samboer om det de har gjort, vil nok få en del tunge stunder. Men er de villige begge to til å fortsette, jobber de for det, begge to, som oftest. Og for å svare på spm i det forrige innlegget ditt- nei jeg tror ikke jeg er en av de dummeste her inne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå