kokosyklus Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 ???? Svar fra dere som har opplev det ville vært det beste:) Synes det var et sykt scenario for min del i helgen.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Hvis 2-åringen var våken, sparket barnevakten. Dersom det ikke var en veeeldig god forklaring på dette.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Ringt naboen og fått henne til å ta en tur innom ... eller kjørt hjem fort som fy! (med mindre jeg kjenner barnevakten veldig godt og h*n har en god forklaring)
kokosyklus Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2010 barnevakten var bestefar og hans kone; min svigerfamilie....Og datteren var hos de så jeg kjenner ingen naboer.
Gjest Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Hmm, merkelig. Mine svigerforeldre hadde ikke nektet meg å snakke med barnet mitt med mindre han sov eller noe *klør seg i hodet* Hva var grunnen da?
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 Jeg TROR det kan ha vært at hunn hadde hjemlengsel ,men mener at de godt kan si det til oss? I så fall ; var det et nedelag fro de eller ville de skåne oss og henne? Jeg emenr hun tåler å ha hjemlensgel så lenge hun er sammen med familie hun kjenner godt. Men å lyve eller komme med dårlige unnskydlninger om at -"hun legger seg til for kvelden" - hun er i ferd med å våkne fra en lur og det er best å vente . hun er på badet og har tisset seg ut og er lei seg ( den godtar jeg, men man kan tilby å ringe opp??) Jeg hørte aldri datteren min i rommet, så hvro var hun? Jeg bare lurer på hva andre hadde gjort. Nå er jo ungen hjemme like hel, men jeg kjenner det plager meg iom at hun skal til ny barnevakt i helgen til andre svigerfamilien ( skilt) og at brødrene feks komme til å være der og... Svigerfamilien er hva jeg vil kalle rammet av splitt og hersk....særlig er det jeg som er offeret siden jeg har stjålet broren deres. Kan det gå utover datteren min?
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #7 Skrevet 18. mai 2010 Det kan vel bare være at hun savnet deg og det blir verre for både henne og de når hun snakker med deg på tlf. Hvorfor har du barnevakt så ofte? Og du sier datteren din. Da er de vel snille å passe en unge de ikke er i slekt med.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 Å ja, nei vi har ikke barnevakt ofte. I helgen hadde jeg bursdag og det var en overraskelse til meg. Da var det 2 mnd siden forrige barnevakt. Til helgen skal vi hjelpe pappa å bygge hytte, så det er ikke ansvarlig å ha en 2 åring på en byggeplass.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #9 Skrevet 18. mai 2010 Hadde jeg ikke fått prate med ungen min, hadde jeg begynt å lure. Jeg hadde nok ikke latt de passe henne igjen.
kokosyklus Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 18. mai 2010 Nei, jeg tenker det samme. Det er ufattelig trist for det er besteforeldre det er snakk om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå