Gå til innhold

Har alle lagt ut bunad siden komfirmasjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, inspirert av innlegget her om å være pen og sexy hvor det hevdes at det er mer regelen enn untaket at vi kvinner "forfaller" og legger oss ut

etter barn.

Jeg har ikke lagt ut min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra for deg, hvis det er det du ønsker. Personlig er jeg veldig glad for at jeg har måttet legge ut min, siden jeg så ut som en spiker da jeg var konfirmant. :-)

Skrevet

Yes, men bare en-to cm ca, og i tillegg flyttet livet en smule ned, da det var veldig høyt oppe etterhvert og ikke passet sammen med brystduken! :-)

Skrevet

KoNfirmasjon...

Ja, har lagt ut min. Heldigvis, jeg var flat som en fjøl da jeg var 15. Tråden du sikter til handler om hvorvidt man forandrer seg etter svangerskap og amming, ikke siden man var halvveis i puberteten.

Skrevet

Jeg måtte legge ut min for 2 år siden(17 år etter konfirmasjonen). Da hadde jeg gått opp 13 kg på et år(fra undervektig til normalvektig).

Har vært gravid i mellomtiden, og nå i år kunne den godt vært lagt litt inn igjen.

Får se til neste år hvor vidt den bør gjøres noe med, hvis jeg ikke er gravid igjen da, da må den vente :-)

Skrevet

Har ikke lagt den ut nei. Har sydd den litt mer sammen i livet. Da den ble laget gjorde de slik at jeg hadde et par cm å gå på. De cm kom ikke, og jeg fikk sydd den inn.

Skrevet

Ja, har både lagt den ut og gjort den lengre.. var 169 og tynn som en strek da jeg konfirmerte meg som 14-åring, gjorde den lengre da jeg vokste 6 cm fra jeg var 14-18 (ble altså 175 som voksen). Den var sydd opp nederst så den kunne legges ned igjen hvis jeg vokste mer..

Etter jeg fikk mitt første barn måtte den syes ut, men da var jeg 24 og ikke lenger en tynn strek på 14 (men en normalvektig kvinne).

Skrevet

Jeg sydde ut skjørtet etter fødsel nr 2, men i år var det alt for stort, så må sy det inn igjen heldigvis :)

Skrevet

10år og 2unger siden konfirmasjonen, og bunaden er akkurat som den var da. Er fremdeles tynn som en spiker og pupper hadde jeg da også, de er det eneste som er blitt merkbart større og akkurat der var det tatt høyde for utvikling når bunaden ble sydd!

Skrevet

Hehe, for noen grinete damer over her...

Jeg har ikke lagt ut, har vel ganske identisk kroppsfasong nå som når jeg var 14. Ikke vokst hverken i høyden eller bredden siden jeg var 13-14 år.

Er nå 26 så for all del, mye som kan sje ;)

Skrevet

Ja takk gud for at jeg ikke har fjortiss kropp lengre!

Skrevet

Nei, har ikke lagt den ut nå 14 år og 6 kg etter.

Hadde heldigvis noen cm å gå på, for i år var den trang.

Håper ikke jeg må legge den ut, men det er vel stor fare for det;)

Skrevet

Jeg har ikke lagt ut min, bare lagt ned den i lengden

Skrevet

har lagt den ut engang,men sydd den inn igjen til samme str som konfirmasjonen.Jg hadde greit m former da jg var fjorten,har noen fler kg idag men etter 14 år og 3 barn seinere passer den fortsatt ;0)

Skrevet

Jeg var ganske tidlig utviklet, og hadde både pupper og hofter som 15-åring. Kroppen min har helt sikkert forandret seg de siste 11 årene, men bunaden sitter fint den, både i midjen, brystet og lengden:)

Skrevet

Måtte sy den inn i fjor jeg. Så ut som en potetsekk var tredd på meg.

Skrevet

3 unger og 15 år siden bunaden min ble sydd. Jeg har vært nødt til å sy INN min (etter barna, faktisk), men aldri ut! ;-)

Skrevet

min sitter som den gjorde da jeg fikk den:-) Den er kjempefin!!

Skrevet

Har ikke gjort noe med min, men må se om jeg kan få lagt den ned eller noe, jeg har nemlig vokst 5 cm i høyden etter jeg var konfirmert:-)

Skrevet

Nei, jeg har sydd den inn :)

Skrevet

Jeg har ikke lagt enda, men det må jeg nå fordi den passer ikke lenger. Det har den forresten ikke gjort på 4 år, jeg har bare ikke fått somlet meg til å få ordnet det.

Noen som vet hvor mye det koster ca å legge den ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...