Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Og gikk den i lufta, eller klarte dere og beholde den til dere kom hjem? Jeg har 2 barn og ingen av dem maste noe om gassballong, så da sparte vi de pengene!!:-)
Ranveig R Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Om 45 kr er "masse pengar" så ja. Ballongen heng trygt fast på vogna enno. Ingen av ungane maste, eg tok lille med til ballongane og spurte om ho hadde lyst på. Eldste ville absolutt IKKJE ha, han sa at dei berre flyr sin veg (utan at han nokon gong har opplevd akkurat det) )
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Svidd av masse penger?? Begge gutta fikk det de..og de ble med hjem de..
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Bare 45 kroner??? Her koster en gassballong en hundrelapp...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Her koster de 90,- Og vi har ikke brukt én eneste krone. Tuppelina ville ikke ha.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #7 Skrevet 17. mai 2010 Jeg hadde ikke nok penger i dag til å kunne bruke 200 kr på ballonger til ungene.. Vi prioriterte de pengene til tivoli:-)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #9 Skrevet 18. mai 2010 Jeg har brukt 100 kroner på en gassballong i dag,nå henger den i taket på rommet til jenta mi.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #10 Skrevet 18. mai 2010 Takk og lov at de ikke selger gassballonger her hvor vi bor:) De ballongene er helt sinnsykt dyre, er morsomme en liten stund og så blir de jo bare hengende på samme sted hjemme til de gradvis når gulvet... kan ikke tenke meg noe mer irriterende å bruke SÅ mye penger på.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #11 Skrevet 18. mai 2010 Hvor bor dere der gassballongene koster 45 kroner? Her koster de 100 kroner, og vi kastet ikke bort penger på det, nei. Mannen min ville kjøpe, men fant ingen som solgte så den var grei. Poden maste ikke om de uansett.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #12 Skrevet 18. mai 2010 Vi kjøpte en til dem hver. 60 kr stk så det var overkommelig.
Willy Wonka Skrevet 18. mai 2010 #13 Skrevet 18. mai 2010 I Tønsberg hvor vi var kostet de kr. 50,- pr stk. Store og fine som var formet som enten figurer eller bare med bilder på. Min gutt fikk en stor gassballong med bil på. Her var det hakk-i-plata før "bil-blong" var innkjøpt!!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #14 Skrevet 18. mai 2010 Hadde en liten en på 3 som så gjerne ville va en lynet ballong. Å d fikk han. Han hadde fått 100 kr av farmoren til 17 mai. Ballongen kostet 70 kr her å resten gikk på sparebørrsa Den henger til pynt her i stua å var nok d som var mest stas på 17 mai. For toget eg lovet han kom jo aldri ifølge han. Da toget var gått forbi sto han enda å ventet på toget stakkars.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #15 Skrevet 18. mai 2010 Jeg husker selv hvor lyst jeg hadde på gassballong hver eneste 17. mai da jeg var liten, så her var det jeg som spurte om gutten ville ha:) Så her henger en delfin med navnet Konrad i taket. for å være på den sikre siden festet jeg et "lodd" nederst på tråden, så den ikke skulle bli med til himmels sammen med alle de andre himmelfarerne. Vanvittig mange flyvende ballonger gitt!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #17 Skrevet 18. mai 2010 Den ene kosta 80kr og den andre 50kr. Var fryktelig mye styr for den hun ene skulle ha forsvant rett forran nesa på oss, det var de 15min i kø liksom.... hehe. Men hun fant seg en til slutt. Enden på visa er at vi ahr 4 ballonger i hus, 2 av de fikk vi gratis siden vi var der så sent og de delte ut resten de hadde. Så det var noen fornøyde barn. De har blitt leka masse med, og kommer til å bli lekt masse med fremover. Så kan ikke si det er helt bortkasta penger. (jeg hadde en gassballong i nesten 20 år, helt til min datter fant ut at det var en gassballong og stakk hull på den som 2åring.)
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #18 Skrevet 18. mai 2010 Vi har også en hengende i stuetaket. Kosta 100kr, og ha blitt lekt mye med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå