Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Jeg er 34+4 i dag og føler meg rett og slett ikke i form. Kvalm, dehydrert - uansett hvor mye jeg drkker, spydd litt nå nettopp, hodeverk, hatt en del kynnere/tak i dag mens vi har vært å feiret dagen... kan det være noe, bør jeg ringe fødestuen eller skal jeg bare se hvordan det går. Er så i tvil
Gjest Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Ring føden du, det er ikke bra å være dehydrert og sånt når du er gravid.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Ring å hør for sikkerhetsskyld. Dersom du suger på isbiter er det mindre sjanser for at du blir veldig kvalm og spyr opp vannet igjen!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Tusen takk for tips. Ringte å hørte med dem, det var ikke noe de kunne gjøre med mindre jeg ble i veldig dårlig form iløpet av natta. Og hun anbefalte at jeg ringte fastlegen min i morgen, for å få tatt en blodprøve og urinprøve. Så da får jeg bare vente å se hvordan det går, og ringe legen i morgen tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå