Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Jeg er nok litt dum..Setter stooooor pris på svar!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Googlet det? Det er vel hvilke føringer som er lagt (fra feks. staten/ stortinget) for hvilke metoder/ arbeidsmåter man skal bruke i fht. funksjonshemmede. Feks. om man skal bruke læringsteori.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Nå er jeg ikke vernepleier, men kan ha en liten anelse. Med føringer menes vel lover, regelverk, skriv, målsettinger, stortingsmelding osv, som sier noe om hvordan man skal jobbe metodisk og strukturert med funksjonshemmede. Du må lete i teorien, for eksempel bøkene dine om hvilke metoder man bruker og kan bruke i et slikt arbeid.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Googlet det men fant ingenting...Og jeg skal på intervju snart og å være oppdatert på føringer for metodisk arbeid for funksjonshemmede er en kompetansekrav.....
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Sjekk stortingsmeldingen. Den må vel finnes på nettet. Der vil det stå en del nyttig informasjon vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 Det er som det blir sagt her. Metodene/arbeidsmåtene har du jo vært igjennom i løpet av studiet.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #7 Skrevet 17. mai 2010 ring til det stedet du har søkt jobb og spør hvor du kan lete. Da viser du også interesse. Du må kanskje også ringe dit for å høre hvilket nummer og årstall i rekke stortingsmeldingen er. Jeg går også ut i fra at de følger et bestemt lovverk eller regelverk, det kan du også spørre etter.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 Har ikke studert vernepleie derfor jeg spørr.Kan noen av dere som kjenner til navn på metodene gi meg de til meg og kansje jeg klarer å finne noe info på de? Jeg har googlet i flere dager uten å finne noe om metoder og har intervju kl 12.30 idag..uffffffff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå