Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Andreas Johannes? Noen synspunkter ris/ros?
Gjest ->>- Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 To pene navn, men kombinasjonen er skrekkelig tung. Greit nok om bare ett av navnene skal brukes til daglig.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Klart han kan, men det klinger ikke bra. Begge navn har tre stavelser og det blir tungt å si. Kommer han til å bruke begge navn? Andreas Johan høres litt bedre ut...
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Er ganske enig med dere begge to, men liker så godt Johannes (etter min bestefar) å Gubben nekter å gi seg på Andreas, så det var bare en tanke fra meg, men er enig det er tungt å si, liker i Johan. Takk jenter, hadde tenkt å bruke begge to, men det blir laaangt.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 Høres ut som gutten deres må få en lillebror:)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #7 Skrevet 17. mai 2010 Nop Dette er 3 gutten så nå er det stopp, gubben vil ikke ha Johannes, men tenkte evt jeg kunne liksom snike det inn he he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå