Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 eldstemann var vel rundt 10 mnd tror jeg, yngste er 11 mnd nå og eeelsker oppmerksomhet fra fremmende, he he
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Rundt 4,5 mnd synes jeg å huske. Grein da venninna mi ville holde. (Men det går stort sett greit altså. Ikke veldig skeptisk nå - hun er 7 mnd)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Det er slett ikke alle barn som blir spesielt sketisk til fremmede, annet enn små øyeblikk av sjenanse/trøtthet el.l. Mine to har aldri vært spesielt skeptisk til fremmede, men de har vært vant til å ha folk rundt seg fra tidlig av. Harmoniske unger (nå snart 3 og snart 10 år).
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 vår var også vant til å ha folk rundt seg hele tiden, men hun ble skeptisk til visse fremmede rundt 3-4 mnd alder likevel. Hun er fortsatt skeptisk til enkelte personer i en alder av 8 mnd. Vi har alltid vært sosiale og hun er ikke redd alle mennesker, men hun viser tydelig preferanse.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #7 Skrevet 17. mai 2010 Jenta vår ble skeptisk da hun var tre måneder. Var som om hun forandret seg over natten. Plutselig var det ingen andre enn mamma eller pappa som kunne holde henne uten at hun skrek. Og hun var vant med å være sammen med andre nesten daglig, så tror ikke det har noe med det å gjøre. Da hun var seks måneder begynte det å bli greit å bli holdt av andre igjen. Etter dette har hun vært hun veldig sosial, nesten litt for lite skeptisk til tider.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #8 Skrevet 17. mai 2010 Storebror da han nærmet seg treårsalderen, lillesøster da hun var syv måender gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå