Gå til innhold

Gravid igjen og en spennende tid foran oss.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For snart to uker siden fant jeg ut at jeg er gravid igjen for 5 gang, men bare de to første barna er med oss. Jeg har hatt en tidlig ma og et frivillig avsluttet svangerskap i 20 uke pga store skader på fosteret.

Må si jeg nå er veldig usikker på om jeg faktisk er gravid eller ikke. Føler det liksom ikke på meg samtidig som jeg vel ikke tørr håpe.

Har vært en uke på ferie nå så har ikke tid før til fredag for å reise til lege med urinprøve for å få dette bekreftet.

Vet i alle fall om dette er virkelig at jeg skal prøve å holde dette for oss selv lengst mulig, slik at mange rundt oss igjen slipper å vite om dette også skal gå galt.

Livet er jammen meg rart folkens, men jeg trengte å få dømt meg litt her inne for å greie å holde tett ellers.

Takk til dere som tok dere tid til å lese dette:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som du er ved godt mot!

Vi har vel alle våre små sorger og negative følelser rundt dette... og spørsmål og undring!

Jeg ønsker deg masse lykke til!!

Vi venter også januarbaby, så vi får håpe vi kan følge hverandre helt til de små nurkene dukker opp :)

Vi har en herlig tid i vente! Dette blir min nr 2 og jeg husker jeg nøt svangerskapet sist! Det var en helt fantastisk tid!

Vi holder det også tett så lenge vi kan... men er sprekkeferdig til tider jeg og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...