Gå til innhold

Når jeg ser meg i speilet synes jeg at jeg er pen og får ofte høre at andre synes det også

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men når jeg ser meg selv på bilder så er jeg rett og slett stygg synes jeg. Lyver speilbildet eller er det vanlig å ikke like å se seg selv på bilder.. Hmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være du ikke greier å oppføre deg naturlig. Folk sier at jeg ser annerledes ut på bilder enn i virkeligheten. Når noen kommer med et kamera har jeg lyst til å løpe vekk, nesten.

Skrevet

Selv om man er pen betyr ikke det at man er fotogen. Noen av de beste modellene er styggpene, ikke noen du ville tenkt som pene i virkeligheten men de formidler noe spesielt på bilder.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med det jeg ser i speilet. Får også høre av både gutter og jenter at de syns jeg er veldig pen. På bilder ser jeg helt motbydelig ut, syns jeg selv da. På noen bilder kan jeg se bra ut. Har også spurt andre om de syns jeg ser bra ut bilder, og de svarer at jeg er fotogen. De er nødt til å lyve når de sier at jeg pen, kan ikke skjønne annet. Bildene må da være mer ærlig enn et speilbilde. I speilet ser du deg seg speilvendt, derfor blir det annerledes. Prøv å ta bilde av deg selv i speilet. Blir du penere da? jeg syns jeg blir penere på bilder som er tatt i speilet.

Samtidig kan forskjellig vinklinger gjøre at man ser rar ut på bilder, for bilder er som oftest i 2D. I virkeligheten er vi jo 3D eller 4D. Da blir oppfattelsen noe helt annet.

Jeg har for eksempel sett bilde av jenter som andre mener er så nydelige. Jeg syns de ser helt ordinære ut på bildene. Når jeg har møtt disse jente i virkeligheten så var de faktisk fine. De var lik seg selv på bilde, men når man fikk se helheten med sjarm, kroppsspråk og mimikk, så ble det plutselig noe helt annet.

Skrevet

Jeg har det på samme måte. Jeg får ofte høre at jeg ser bra ut, og etter hvert har jeg begynt å se det selv også. Men på bilder ser jeg grusom ut. Finnes ikke fotogen!

Skrevet

Jeg er veldig pen, men på bilder ser jeg helt jævlig ut... rart dette!

Skrevet

Det er vanskelig å være beskjeden,

når man er helt uten feil.

Og hver gang jeg ikke kan se meg,

så lengter jeg hjem til mitt speil....

Skrevet

wow!

så fantastisk vakkert og dypt

Skrevet

Det er faktisk fra en sang, skjønner du.

Skrevet

Syntes det passet godt til HI's selvbilde. Bra jobbet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...