Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 skinnet på fisken i makrell i tomat-boksene!! Æsj! Hadde de fjerna det skulle jeg gladelig betalt en femtilapp per boks! Hvor vanskelig kan det være? Måtte bare få det ut, etter å ha pillet skinn i et kvarter;)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Kjøper ferdig most på tube. Nabokatten har skjære til kveldsmat rett utenfor vinduet så nå er alt ekkelt! Måtte også bare fortelle det til noen.....
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 er det skinn på makrell i tomat?? Det har jeg aldri merket... (Har sikkert spist kilosvis med skinn i løpet av livet, men det gjør sikkert ikke noe).
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Jeg gir barna den på tube som nevnt over her. Jeg greier ikke spise noe som lukter gammel, uvaska fitte... Sorry! hehehe...
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2010 Skal love deg at det er skinn på ja. Har spist det i årevis jeg også, skulle ønske jeg aldri oppdaget skinnfaenskapen..
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 Unnskyld, så du har erfaring med hvordan det stinker. Takk for oppbyggende informasjon.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #7 Skrevet 17. mai 2010 Men du gir barna dine mat som lukter uvaska fitte?
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #8 Skrevet 17. mai 2010 Ja, de liker det jo. Også er det sunt. De vet jo ikke hva det minner meg om. Er sykepleier og vet hvordan det lukter ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå