Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Jeg angrer og vil helst slette forespørselen jeg har sendt.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 d tror jeg nok ikke er mulig du. ikke når den først er sendt..
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Gå på dine venner, da ligger personen i listen der. Der kan du trekke venneforespørselen.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Joda, det skal være mulig. Jeg har hatt en forespørsel stående en stund (altså noen som har spurt meg), men nå er den borte, så det er nok mulig ja.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Det går an å slette, men hvis den andre har på e-mail-funksjonen, har vedkommende fått en mail i innboksen der det står at du har sendt venneforespørsel. Denne eventuelle mailen kan du ikke slette. Og dermed vil det se rart ut når han/hun går inn på facebook, og så er det ikke noen venneforespørsel der... Men jeg vet ikke hvor mange som har på e-mail-funksjonen. Jeg bruker den, så får alltid mail når noen legger meg til som venn eller skriver på veggen min.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 HI her Nå har jeg fjernet den. Takk for hjelpen. Jeg er klar over at de kan se det på e-posten sin, men håper de er som meg og sletter dem før de leser hva det er:P
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #7 Skrevet 17. mai 2010 Hvis de har 300 venner er nok sjansen stor for at det ikke legges merke til, men dersom folk har 60 venner studeres sånne ting mere nøye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå