Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Vurderer å prøve ut dette. Hører det er flere som sier at dette kan gjøre det lettere å bli gravid. Hvor mye kostet det, og virket det?
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Har også hørt det, men ikke prøvd selv. Jeg har derimot prøvd modningsakupuntur hver eneste gang, fødte 12 dager over termin alle tre gangene.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Jeg fikk akupunktur under fødselen og det var effektivt Gav god smertelindring på et bestemt punkt og roet ned litt
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Brukte akupungtur pga hodesmerter for flere år siden. Dette fungerte veldig bra syns jeg, da all annen skolemedisin var prøvd ut og uten noen resultater, selv ikke smertestillende ble akupungtur prøvd ut. Dette fungerte etter første gang, så det overgikk alle mine forhåpninger. Jeg brukte akupungtur annen gang jeg fødte. om det virket eller ei vet jeg ikke helt. Min mann påstår det roet meg, men jeg husker bare at jeg hadde vondt og ikke fant noen ro. Men ro er det vel ingen som finner under en fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå