*Nøtta* Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Mulig dette ikke har noe med graviditet å gjøre i det hele tatt,men spør alikavell siden det har dukket opp nå i svangerskapet. For noen uker siden begynte jeg å klø så fælt på låret. Akkurat samme punktet hele dagen,men ingenting vises. Jeg tnkte kanskje eg ville få en åreknute e.l der,men nei..viser ingenting enda. For noen netter siden våknet jeg av at jeg hadde vondt på dette punktet,og nå på lørdag oppdaget jeg at det alså er et område på ca 10 cm som følelsesløst...?! Avogtil,så prikker og stikker det,samme følelsen som når en fot som har sovet våkner til igjen. Noen som vet hva dette kan komme av??
lykkeligmams<3 Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 dette er noe du burde fått sjekket opp, jge har selv ingen erfarinf med det men det skal jo ikk bli følesesløst;/
Andregangs lykkelig gravid Skrevet 18. mai 2010 #3 Skrevet 18. mai 2010 Hei:) Jeg kjente meg veldig igjen i det du skriver her. Jeg hadde det slik på høyre legg en periode. Kanskje fra jeg var 18-22 uker på vei. Ikke hver dag og ikke hele tida, men periodevis veldig plagsomt. En intens kløe så jeg trodde jeg klødde sår i huden flere ganger, men absolutt ingenting vistes. Kjemperart synes jeg, men uten at jeg tenkte noe mer over det så var kløen plutselig borte og jeg har ikke kjent noe til det siden:) Er nå straks 28 uker. Ble følelsesløst av og til også, men det varte ikke lenge. Helt merkelig hele greia, som om litt av leggen hadde "sovna". Har fortsatt ikke funnet ut hva det kommer av, men har ikke tenkt så mye over det heller etter at det gikk over. Håper det snart går over med deg også, hvis ikke kan du spørre jordmor/lege om det, bare for å få vite hva det kommer av i det minste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå