Gå til innhold

vil ha bunad joggesko;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sånne sinnsyke gnagsår. Får det hvert år. Mamma hadde noe gnagsår forebyggende middel som jeg smurte på, kanskje det hjalp litt, for på den ene hælen har jeg bare litt gnagsår.

På den andre har jeg et stort. i tillegg har jeg vannblemmer oppå de to yterste tærne.

Er mest tilhenger av joggesko jeg da, og kunne godt ønsket meg joggesko som så pen ut til bunad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også! Hvorfor må de j...a bunadsskoene ha så kvasse kanter? I tillegg er mine minst ett nr for små, tar meg ikke fem minutter å få gnagsår i dem;)

Skrevet

Jeg arvet bunaden fra en gammel tante, da fikk jeg også med skoene hennes. Skikkelig skinnsko, men ganske høy hel faktisk. De er veldig gode å ha på seg, men siden hun hadde ett kort og ett langt ben så har den ene skoen en ekstra såle under som ikke går ann å taes vekk.

Men disse skoene er av mykt skinn, og kjempe gode med myk såle også. Så slike skal jeg kjøpe når jeg finner, jeg har kjøpt meg noen billige og de er ikke så mye å skryte av. nå er jeg ikke så flink til å gå de inn heller. Jeg satte min datter til gå inn skoene sine for litt siden. hun har hatt de forran seg når hun har sett på tv, trykt, tråkka, bøyd og tøyd på de. De ble vist ganske så gode sa hun.

Skrevet

Det finst bunadssko som er behagelege, og fine, eg lovar! :-) Når det er sagt så kunne eg også ynskje meg bunadsjoggesko, iallefall litt utpå dagen.. ;-)

Skrevet

genial ide.. når dt llerede finnes bunadsslips, hvorfor ikke bunads jogge sko

(selv om jeg tror de hadde sett j**lige ut)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...