Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Heihei! akkurat begynt på herbalife, ca 5 uker siden, har tatt av 3 kg. veldig fornøyd, men bytter bare ut et par måltid om dagen med shake og spiser sunt og vanlig utenom. tar også en shake etter trening, og skal begynne med ekstra protein nå pga mye trening. har slanket meg siden september og gått ned totalt 19kg:) det jeg merker med herbalife er at jeg er myyye mer opplagt enn jeg var. merker at det er riktig næring i dette! bare spør mer om du lurer på noe!

• 3 uker senere...

Har også begynt med herbalife, 2 shake om dagen pluss proteinbar (fordi de smaker så godt!), gikk ned 6 kilo de første 6 ukene!! Og da var jeg i mål. Men det beste er hvordan jeg FØLTE meg. Fikk enromt med energi, fikk orden på do-vanene mine, føler meg skikkelig bra innvendig. Anbefales på det sterkeste. Er ikke rent slankeprodukt, men et ernæringsprodukt. Inneholder dobbelt så mye næringsstoffer (og kalorier) som de slankeshakene du får på apoteket, men det er virkelig veien å gå. Kluet er ikke å sulte seg selv, men å spise sunnere!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...