Gå til innhold

jeg blir faen så irritert

Anbefalte innlegg

Skrevet

over at sambo setter den 3 mnd gamle babyen i vippestolen foran TV'n HELE jævla tida!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva gjør du da? Siden ungen sitter foran tv`n hele tiden...

Skrevet

Eh, er ikke slik at jeg sitter limt til babyen 24/7 da, så når JEG ikke har baby, så blir hun plassert foran TV'n av sin far.

Skal jeg kanskje la være å spise selv og gå på do feks, bare for å unngå at babyen blir plassert der?

HI

Skrevet

Om det er så stort problem får deg så får du vel gjøre det

Skrevet

anonym 19:17:

Tipper på at du setter barnet selv foran TV'n slik som du svarer

Skrevet

Er det ikke litt mer produktivt å snakke med samboeren om dette i stedet for å eksplodere på anonymforumet...?

Skrevet

jeg har snakket med sambo om dette, men han mener det er bra for barnet at hun sitter å ser på tv/film.

Han nektet t.o.m tanten hennes til å ta opp barnet, bare fordi babyen "måtte" se på TV istedenfor.

HI

Skrevet

Anonymforumet er kjekt å ha hvis man trenger å avreagere litt. Noen ganger kan det være lurt, slik at man får tenkt seg om et par ganger i stedet for å eksplodere på mannen sin. Å foreslå at HI skal slutte å spise og gå på do er jo rett og slett uintelligent! Retarded much?

Ta det opp med mannen din, forklar hvorfor du misliker det osv på en rolig måte.

Skrevet

Hvor langt unna tv setter han babyen da?? Kan umulig gjøre noe skade 5-6 meter unna?

Stua vår er slik at uansett hvor vi /legger henne/setter vippsetolen vil hun kunne se tv. Kan jo ikke skru av tv om kvelden heller bare pga hun kan komme til skade å se på tv!! Hun er 2 mnd nå, og veldig oppmerksom på alt som skjer rundt seg inkl tv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...