STA Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 håper du har tid til å se:) Teststreken er blitt litt skarpere idag:) Håper håper:)
STA Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 17. mai 2010 Hei sanna:) Jeg vet ikke om du fikk min siste pm jeg, men det jeg lurte på om du kunne si noe om spiren vil sitte?? Testet svak svak positiv lørdag og idag er den bitte bitte litt sterkere. Men er redd for å miste eller at det kan være et svangerskap utenfor livmoren.:/ Håper du kan si hva du føler om dette:) Tusen tusen takk for at du tar deg tid til å se på meg:)
Sanna28 Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Så bra! Har god følelse på deg nå. Får håpe det går bra med deg!! ) Du må oppdatere meg!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Tusen takk sanna og jo da alt er bra men er bare så redd for å miste nå når jeg endelig har klart å bli gravid. Men skal bestille time til UL for å skjekke at spiren er der den skal være:)(håååååååper) kan du si noe om kjønn og 1 eller 2? Klem
Sanna28 Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Jeg fikk opp jente nå. Men det kan godt hende jeg tar feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå