Gå til innhold

Er det bare jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som har følt meg som en utvasket kjøkkenklut i dag?

Helt utslitt her etter å ha dresset opp gulesider & flokken.

Vaske tøy, stryke skjorter, lage frokost, pusse tenner, kle på penklær ( ikke for tidlig slik at de blir skitne før vi drar men heller ikke så sent at vi blir sene) kamme hår, gele på guttene, nei ikke gele mamma VOOOOKS, alle fløyter med, alle flagg, penger, kamera, jakker i tilfelle det begynner å regne så ... når alle var ferdige...sto jeg... veldig sexy med stay ups og undertøy i gangen ennå med hårruller i.....

åååå så glad denne dagen er over....

Følte meg rett og slett grusom der jeg gikk i toget... men men gulesider & flokken mente jeg hadde gjort en bra jobb og jeg fikk softis som belønning.... hihi

Flere som er glad dagen er over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gruer meg til neste år, for da har vi plutselig en unge på skolen og da MÅ vi jo gjøre alt og være med hele veien.

I dag har vi nemlig tatt det veldig piano her. Lagde vafler til frokost også fikk gutta se film mens vi slumret på sofan etter det. Kl 13 begynte vi å ordne oss å var i byen ca kl 2, innom tivoli så gutta fikk gjøre litt ting, spiste is og popcorn, så russetoget (lillebroren til samboeren min var jo i det så det var jo SÅ stas) også dro vi hjem med to meget fornøyde gutter med lommene fulle av russekort.

Og nå har mannen hentet pizza til meg og han! =)

Skrevet

Nei...i grunn avslappa i dag. Hadde alt klart i går kveld, pussa sko, strøket skjorter, funnet fram flagg osv osv...sto opp kl 7, ordna meg selv mens mannen vekta barna og ordna frokost til dem. Fiksa de to minste mens mannen lufta hund og dressa opp seg selv. Så i barnetoget kl 9, ellers har vi vært hos min familie på middag og selskap hele dagen. Eldstemann ble med tanta til byen, så vi slapp den turen i år :-)

Skrevet

Kvelden i går ble prioritert til noe helt annet etter at gulesider fant ut at det fantes en eggløsningskalkulator på internett og så at det var D-day i går haha...

Men kjennes ut som jeg har løpt maraton altså :)

Men Ugl@ deilig å være i selskap hele dagen.

Verbena: pakket kofferten?

Skrevet

Jeg var den siste som stelte meg, jeg og. Hehe. Sa til mannen at med babyer og gravide må man bare ta det som det kommer, spesielt de med bare to dager igjen til termin. ;)

Skrevet

Klart jeg har pakket! Venter bare på at vi skal hive oss rundt å dra jeg ;)

Er din pakket?

Skrevet

Tar det litt roligere jeg, og vi har hatt det veldig kjekt :-)

Skrevet

Jeg var så utrolig klar for å pakke alt og bare stikke haha men sukk det var gulesider som stakk og lot meg alene med flokken igjen .... dobbeltsukk...

Men men .... kofferten står i alle fall klar ;)

Jeg trenger seriøst en husmorferie snart.....

Skrevet

Heldigvis har jeg en mann som klarer å kle seg selv og tar minst halve jobben med ungene.

Klærne til ungene og meg selv var vasket og lagt fram minst dagen i forvegen, og frokosten gjorde vi ikke så mye ut av.

Skjønner meg ikke på de som steller mennene som han skulle vært en av barna, må da klare å vaske, styke og kle på seg selv når de er gamle nok til å få barn.

Skrevet

Enig med Frokostquiz,jeg altså.

Vi har 2 barn. Snart 4 og 1 år.

Klær og sko var pusset og strøket i går. Alt var funnet fram.

Alle slumret litt i senga vår til morran. Jeg kledde minste, pappan kledde eldste og spiste med henne.

Jeg gikk i dusjen imens, sminket meg ferdig og ordnet håret.

De gikk til byen for å se barnetoget, mens jeg ventet på at minsten skulle sove 1 lur.

Pakket stelleveska, smurte brødskive til han og lagde melk. Klar til å dra da han våknet :)

Nå sover begge, mor har vin i glasset og far griller:):)

Flott dag med is, god mat, familie og venner:)

Skrevet

Det første du må gjøre er å oppdra gulesider litt. En voksen mann skal klare å fikse halvparten av jobben, og da bør dere være nogenlunde levende etter dagen begge to ...

Her har vi vært 15 personer i hele dag (9.30-18.30). Mannen og storebror var ute av huset kl. 7 for å følge skolekorpset, og de kom tilbake en drøy halvtime før barnetoget vi skulle se på alle 15.

Så i tillegg til oss fire, har vi vartet for 11 gjester. Tatt dem med og sett på / gått i toget, tatt dem med på kaffe og uteleker på skolen, laget minilunsj, middag, kaffe og kaker :-)

Gjestene er nettopp gått, blide, mette og fornøyde. Ungene er i seng, trøtte og fornøyde, og vi voksne åpner snart rødvinen og koser oss med sjokoladekakerester ... også vi i godt humør og fornøyde med dagen.

Trikset er å dele arbeidsbyrden. Da blir slike dager koselig for alle!

Skrevet

Frøken gule sider! Jeg føler med deg jeg. Selv hadde jeg bare Lille å kle på før meg selv og enda så var jeg svett før jeg hadde fått lilletåa inn i min egen bunads-strømpis! :ler: Jeg kan bare skylde meg sjøl fordi jeg alltid sover for lenge om morgene. Mine toast-brødskiver sto fortsatt igjen i toasteren når jeg dro men jeg greide å få smørt på en til Lille som hun fikk i handa forran tv'n mens jeg lufta pelsen utenfor døra før vi kasta oss i bilen og fikk kjørt til barnetoget! :ler:

Jeg er rett og slett ikke i stand til å organisere noen ting. :ler:

Forøvirg, hadde kjæresten vært her og feiret 17.mai med oss hadde jeg gladlig strøket skjorta hans og kledd på han.. men først hadde jeg kledd av han og sørget for at vi hadde fått enda dårligere tid på morgenen. tihi.

17mai klem til deg Gulesider!!

Skrevet

Nå var ikke innlegget mitt ment slik at gulesider er en latsabb som ikke gjør noen verdens ting. Han har hatt en utrolig krevende tid på jobb i det siste og vi har sett hverandre lite :) Han har gjort alle 17.mai innkjøp alene, som nye klær til flokken og til mamma ;)

Han kom hjem fra reise med klær, pulsklokke og 2 penkjoler til meg og har vartet meg opp med middag siden han kom ;)

Jeg er bare glad dagen er overstått... siste uken har det liksom vært slik at så fort barna har sovnet ble jeg mer eller midre trukket under dyna på soverommet for kos ... og når det blir lite alenetid kjenner jeg det er godt at en slik krevende dag er over ;)

Oppdra mannen orker jeg ikke mer:) Han har side positive og negative egenskaper... når han har gjort for lite så skjemmer han meg bort med et eller annet ... og jeg elsker det ;)

(S)Tinkerbelle: du har skjønt hvordan jeg har det....hihi når ser du din kjære?

Skrevet

Gulesider & flokken:

Var det du som sendte mannen på butikken for å shoppe klær til barna før 17. mai? :) Hvordan ble resultatet??? :)

Skrevet

Kinemor: Guttene fikk konservative gensere fra Sara samt skjorter. Minstegutten fikk rosa skjorte med hvit genser og ville jo ikke ta på dette da det var jentefarger, men fant ut etter at resten av flokken hadde fått streng beskjed om å si hvor stilig han var... at han faktisk var ganske KUUUUL.

Jentene fikk søte rosa kjoler også fra Sara tror jeg og hvite jakker fra Benneton med utrolig søte sko fra H&M

Det passet utrolig godt sammen ;) Men jeg tipper han fikk litt assistanse fra sin søster eller ansatte i butikkene...han har den egenskapen at han får mer en god hjelp fra de som jobber i butikkene hehe

Og det beste av alt... hørhør: to selskapskjoler til mamma;) Jeg var helt overrasket. Den ene var rosa og den andre sort... utrolig stilige. Det verste var at den sorte er identisk med kjolen jeg tenker å ha på meg på kvelden når vi skal gifte oss ;) hehe herlig å ha samme smak ja;)

Fikk kjolene pakket inn i digre flate esker med pent bånd på ... var sikker på at det var undertøy hihi men nei der var det to vakre kjoler...snille mannen ;)

Skrevet

Skrives Sara på annen måte....? Føles som jeg har skrevet det feil gitt....hihi

Skrevet

Oj, det hørtes jo bare helt utrolig ut :)

Heldig med Gulesider, hehe ;)

Det skrives vel Zara :D

Skrevet

Haha, nå var det ikke meningen å kalle snille kjæresten din en latsabb altså. Jeg stusset egentlig mest på at du skrev at DU hadde gjort ham klar til feiring ;-) En ting er å kle på ungene, men jeg så for meg at du sto der med dressbuksa og sa "opp med første foten ... sånn ja, også andre foten"!

Men, ja. Har jo fått med meg at det har vært litt ekstra tilstander hos dere i det siste. Men regner med at du er vel så sliten etter strabasene som din kjære er, og da var det dette bilde av deg som kledde på gulesider da vettu ;-)

Vi får håpe dere begge to er kjekke og raske (og uthvilte) forran neste års feiring.

(Og nå kjenner jeg egentlig at jeg er en smule sliten selv, for etter 1 1/2 glass vin ble jeg plutselig veldig fnisete og bommer veldig på tastaturet!)

Skrevet

huff tingeling... jeg følte meg kanskje litt truffet av det du skrev hihi....

og det du skriver nå var nok ikke langt fra sannheten hoho.... neida...

jeg har sagt jeg ønsker meg au pair og tro meg den dagen vi flytter i større hus skal jeg ha "hjelp" av noe slag.....

;)

klarer ikke skåle mer da det ble litt mer enn to glass sjampis på lørdag ;)

Skrevet

Hahaha, nei skåler vi nå så bikker begge to :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...