Gå til innhold

I hvilken uke begynte dere med gravidbukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir vanskeligere og vanskeligere å finne antrekk i klesskapet som sitter pent, sukk.. Men føler at det er altfor tidlig å begynne og tenke på gravidbukser.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i uke 5-6, var så full av luft, forstoppelse og øm i magen at jeg like godt begynte da. For ingenting var behagelig lenger.

Må si jeg ser ut som jeg er 6-7 måneder i dag men er bare i uke 16,5 så magen har holdt seg stor.

Skrevet

Jeg prøvde en gravidbukse i uke 16,en sånn capribukse.

Gjorde det mest pga økonomien,sånn at jeg kunne bruke den utover sommeren nå..men guriland så deilig den var å ha på seg!!

Ikke ante jeg at de buksene jeg hadde fra før av,"strammet" sånn som de gjorde da jeg fikk prøve denne.

Så jeg kjøpte flere gravidbukser jeg. Deilig! :)

Er bare 18+1.

Skrevet

Kjøpte ett par mamma bukser forrige uke for alt begynte å stramme og være ubehagelig. Er i uke 15 nå og koser meg i behagelige gravidbukser som kan vare ut hele sommeren :)

Skrevet

Er forresten bare 12+1 selv..

Skrevet

Jeg kjøpte i uke 14 - da bare spratt magen ut/opp :) Er i uke 19 nå og kan fortsatt bruke noen av de vanlige - men gravidbuksene er bare så mye mer behagelige å gå med så jeg foretrekker helt klart dem :) Så bare skaff deg et par gode mammabukser du - samme om du er i uke 12. Du vil aldri angre!

Ps! mammatightsene på H&M er kjempefine under tunika og føles kanskje ikke såååå veldig som gravidbukse ;) Løp og kjøp ;)

Skrevet

Det er tilbud på alle mammabukser og tights på ellos nå! Jeg bestilte ei olabukse, en tights og et sånt magebelte til å ha under t-skjorter for 450 pluss frakt :)

Jeg begynner nok å bruke det så snart jeg får det i posten. Det er så upraktisk å måtte kneppe opp buksa hele tiden ;)

Skrevet

kjøpte de første mammabuksene et sted mellom uke 12-14 mener jeg å huske... har kjøpt to sorte, en capribukse sak i mykt stoff, og en vanlig joggebukse sak... Er nå 21 uker på vei og har fortsatt bare de to :) funker flott det :D Den ene er litt for liten blitt, capribuksa, den er ikke lang nok over magen på en måte :S Så må nok kjøpe en størrelse større snart

Skrevet

Jeg har enda ikke begynt, 18+1

men tunica med thigts er tingen..

så mye mer behagelig gå i. så jeg har hamstret litt tunicaeer..

har ikke funnet noen fine mamma bukser enda.

men skal en tur til wales i juni så håper å finne noe da

Skrevet

Husker ikke helt. Mener det var uke 18. Fantastisk deilig! Er i uke 22 nå og klarer ikke annet en underdeler som går over navelen eller godt under magen.

Skrevet

hmmm

Tror det var i uke 16. Fikk fremdeles på meg vanlie bukser men var ubehagelig å ha på på jobb!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...