Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #1 Del Skrevet 17. mai 2010 Etter jeg kom ut av dusjen i dag tidlig så jeg at det var kommet blod på håndkleet. Jeg tok på bind og utover dagen har det kommet litt mer blod. Det er friskt og lyserødt i fargen. Jeg har også vonde menssmerter. Jeg har hatt menssmerter lenge egentlig. Jeg er omtrent 8-9 uker på veg. Det kan jo ikke være håp for noe liv lenger nå? Jeg må si jeg fikk en strålende 17 mai... Det er vel ingen vits i å dra på legevakten heller? Jeg er så forvirret og fortvilet. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Sitter bare inne alene og griner meg ihjel Kjæresten min kommer i kveld, men jeg er redd jeg mister han også nå. Han er skeptisk til å få unge og blir sikkert kjempeglad nå som den har dødd. Vi skal egentlig flytte sammen og alt, men nå kommer han garantert til å kaste meg. Jeg tror ikke jeg er verdt å elske. Jeg hadde innstilt hele livet mitt på dette. Alle i familiene vet om det og flere også. Kan noen være så snill å fortelle om hva de tror eller fortelle om egne erfaringer? Det hadde hjulpet meg mye. Kan hende jeg ikke er så aleine som jeg føler meg da. Det her ble sikkert rotete skrevet, men det er fullstendig kaos inni hodet mitt nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141863502-er-dette-en-spontan-abort-hjelp-meg-noen-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill/
bibbi@ Skrevet 17. mai 2010 #2 Del Skrevet 17. mai 2010 Kjære deg, sender masse gode tanker. Jeg kan dessverre ikke si noe om du mister eller ikke, men ta en telefon til legevakten. Og trenger du en lege å snakke med så ta turen ned. Du skal ikke trenge å sitte alene med masse spørsmål i en slik situasjon. Håper så inderlig at det går bra. Hold ut og husk at alle er vi verdifulle; hver på vår unike måte. Stor klem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141863502-er-dette-en-spontan-abort-hjelp-meg-noen-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill/#findComment-141863594
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #3 Del Skrevet 17. mai 2010 Heisann. Har vært gjennom to spontanaborter selv og vet hvordan det føles...... Men det du opplever nå trenger alldeles ikke å bety at du har mistet. 1 fjerdedel av gravide blør i svangerskapet. Jeg har en venninne som blødde masse gjennom hele svangerskapet, men allikevel fødte ei frisk jente etter fullgått tid. Du burde uansett kontakte lege og da antakeligvis få tidlig ultralyd, så får du svar. -Du sier at du blør, men har du vondt?-Det kjennes om det er en SA for det er som MEGET sterke menstruasjonssmerter. Lykke til! Jeg skal sende varme tanker til deg og håper alt ordner seg! Stor klem J Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141863502-er-dette-en-spontan-abort-hjelp-meg-noen-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill/#findComment-141864953
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #4 Del Skrevet 18. mai 2010 I går hadde jeg skikkelig rie smerter og det kom også en liten klump. I dag blør jeg derimot svært lite og har ikke så vondt heller. Men det er jo åpenbart at dette er en SA. Skal på sykehuset i morgen for å ta UL. Håper bare at resten kan komme ut av seg selv slik at jeg slipper utskrapning. Det kom som sagt bare en liten klump i går, så jeg mener å kunne påstå at det er mye igjen. Jeg vet at det er over, men jeg håper i det lengste - ihvertfall til jeg får beviset i morgen. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg. Jævlig kjett at dette skulle skje med meg akkurat nå. Må innrømme at jeg synes synd på meg selv. Jeg mistet totalt retningen på livet føles det ut som Det er vel en mening med alt da... HI Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141863502-er-dette-en-spontan-abort-hjelp-meg-noen-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill/#findComment-141866189
bumbel Skrevet 24. mai 2010 #5 Del Skrevet 24. mai 2010 hei, jeg ble litt lettet nå, (på en rar måte fordi jeg ikke er aleine) for jeg kunne skrevet innlegget ditt i dag... Sitter hjemme nå med sterke smerter i magen, i natt en gang kom det en liten slimklomp ut, så litt mørk utflod, men nå blør jeg rødt og friskt. det er en gjevn strøm av blod som kommer ut, ikke mye, men litt. Jeg skal til legevakten kl 18.30 i kveld for undersøkelse. Jeg kjenner meg også ganske redd for hva som skjer med forholdet til min samboer nå. Vi er egentlig veldig lykkelige sammen, men han vil ikke ha barn nå, og denne graviditeten var et uhell, men siden jeg ikke vil ta abort så ble vi enige i at vi skulle beholde den. Men jeg kan aldri innbille meg at han har lyst til å prøve å få et nytt barn etter dette...... Ønsker deg mange gode tanker og lykkeønskninger.... Ting ordner seg som regel, det er bare ikke alltid like lett å se løsningene når man sitter der mitt oppi alle problemene og følelsene... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141863502-er-dette-en-spontan-abort-hjelp-meg-noen-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill/#findComment-141888957
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå