Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 hadde samleie for en ukes tid siden, ca 8-9 dager etter første mensdag. Fikk en liten blødning et par dager etter samleie og det har jeg aldri hatt før. mener å huske jeg hadde det forrige gang jeg var gravid, altså en bløding noen dager etter samleie, men husker ikke helt. Husker egentlig ingenting, men er det mulig at jeg kunne hatt eggløsning da og blitt gravid? Er helt borte fra dette styret, og husker ingenting hvordan den syklustingen foregikk begynner å bli litt skeptisk, for igår og idag har jeg følt meg ganske oppblåst. Noen som kan oppdatere meg litt
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Unntaksvis kan man bli gravid like etter mensen, så det er mulig ja. Men syns du er veldig tidlig ute med alle disse tankene. Først må du da vente på neste menstruasjon, og se om den kommer. Fant dette på nettet: "Festeblødningen skjer når det befruktede egget fester seg i livmorveggen, i gjennomsnitt 5-12 dager etter eggløsning."
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Ja, ble nå bare bare veldig nervøs nå siden jeg er sikker på dette skjedde forrige gang også. Så da spør jeg rett ut, hva dere tror
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Noen kan blø litt under kraftig EL også..., men du må nok bare vente å se... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå