Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Nå er det 5 uker siden lillegutt ble født og i går tenkte vi å prøve å gå til køys igjen sammen. Men jeg ble sydd ganske grundig etter fødsel og revnet på nytt samme sted som jeg ble klippet med førstemann, like ved åpningen, på den ene siden og et godt stykke innover. Og det gjorde utrolig vondt da vi skulle prøve... Så det ble altså ikke noe. Glidemiddel var påsmurt og alt, men det var super duper ømt og liksom "stramt" der stingene ble satt... Til dere andre som har blitt sydd- hvordan har dere det med sex, hvor lenge måtte dere vente til det ikke gjorde vondt mer?
Snuppa! Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Første gangen jeg fødte blei jeg sydd endel og venta med sex i mange mnd, syns det var vondt og ømt lenge. Bare å smøre seg med tålmodighet til det gror skikkelig.
mammas skatter <3 Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 6mnd siden. vart sydd begge de indre leppene innover. men de er ikke vonde. men vart sydd invendi nede på høgre side og der gjør d fortsatt vondt. men legen sa d va ikke noe arrvev eller noe slikt. så håpe d blir bra til slutt.revna vel ikke så mye egentlig.
Lemonia Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Jeg hadde fremdeles temmelig vondt 5-6 uker etter fødselen. Ble klippet + fikk en tredjegrads innvendig ruptur i tillegg, så ble sydd ganske mye. Hadde faktisk ikke sex igjen før etter tremåneders kontrollen. Først da var det ikke ømt i stingene lenger og da var jeg også sikker på at alt var i orden.
ღMadame_mim ღ Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Jeg ble klippet. Stingene kjente jeg ikke lenger noe til etter 2 uker. Hadde sex for første gang, med kondom og glidekrem, etter 4 uker. Det var ikke noen behagelig opplevelse!! Det var utrolig nok vondt på den motsatte siden av der hvor jeg hadde blitt klippet! Aner ikke hvorfor. Ventet en uke altså etter 5 uker og da var det litt sårt, men helt ok. det er nå 2 mnd siden jeg fødte ot sex er fremdeles litt sårt, men med godt med glidekrem så går det helt fint :-)
sillyfilly og Olivia Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Det tok laaaang tid før jeg klarte å fullføre samleie. Selv med glidemiddel. Syns fremdeles (4 mnd etter) at det er litt ubehagelig med en gang, men etter å pint seg gjennom den første penetrering går det greit. Ble klippet nedover mot endetarmen i begge sider. Syns at kjønnsleppene ikke helt ble sydd ordentlig sammen så det kan jo være at det er ubehagelig fordi de blir med inn eller er skjeve. Smør deg med en god porsjon tålmodighet og hold ut! Det blir bedre. Men det tar litt tid hvis du ammer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå