LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Har som slutten på nicet antyder havnet tilbake etter 1,5 år uten dib og bim. Men her er det jo aldeles tyst jo? Hva har skjedd, hvorfor er det så lite aktivitet her? Eller er det den O'store landsbursdagen som forhindrer alle bimmere og dibbere fra å skrive så blekkflekkene spruter omkring bunadsskjorter og flagg? Mvh
Gjest Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Er nok 17. mai som gjør det Jeg husker deg, og er her innimellom fremdeles. Har ikke like mye tid lenger :-) Lykke til med prøvingen!
Villa Perlesukker Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 De fleste henger på anonym virker det som.... Vi prøver også ...husker deg jeg og...hadde et annet nick før:) Lykke til med prøvingen
Verbena Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 HEY FRØKEN"!!!! Så koselig at dere prøver nå da. Akkurat kommet tilbake etter noen timer med tivoli, popcorn, flagg, hurra, russetog og russekort! Så nå er apekattene fint plassert i sofan og mor er tilbake på datan, mens mannen i huset er å henter en pizza =) Så derfor har det vært stille fra denne kanten i dag!
* 5 om dagen * Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 koselig å "se" deg igjen :-) er nok denne dagen som gjør at det er så stille her.....
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. mai 2010 Hehe, så bra at det fortsatt står til liv i denne leieren da =) Verbena, not a word in public da er du snill ;-) Gøy at folk husker meg da, men med examen til litt over ørene og en flyttesjau på trappa så blir jeg sikkert ikke å renne ned dørene her. Men litt så =) Mvh
Tommage♀♂ Skrevet 17. mai 2010 #7 Skrevet 17. mai 2010 Hei! Her inne er det mye mindre liv enn for noen år siden, så det er nok ikke BARE nasjonaldagen som gjør det. Men koslig er det likevel, selv om jeg skulle ønske folk var litt mer aktive. Selv klarer jeg visst aldri å rive meg løs...=/ Lykke til med prøvingen=)
Odine! Skrevet 17. mai 2010 #8 Skrevet 17. mai 2010 Det er selvfølgelig fordi vi egentlig ville på ball i år.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 17. mai 2010 Ja en periode var det vel kanskje litt i overkant mye liv her ;-) Anonymforumet får de slite i fred de som vil, jeg har et nick for en grunn og står for det jeg sier. Og forresten, jeg kjenner jo igjen flere nick her, koselig å "se" dere igjen =)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. mai 2010 #10 Skrevet 17. mai 2010 Nææh, så koselig å se deg igjen! ) Alt bra med deg? (Ps: Jeg har vel gått litt lei av de samme spm og diskusjonene - etter 5år... *lol* Stikker innom en gang iblant for å se om det er noe nytt, men det er heller sjelden... )
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 17. mai 2010 Vålerenga!!! Har du fått en til!?! Så kos da! Muuulig jeg husker at du skulle ha, men så stopper husken min opp. =) Går bare bra her, går på skole og har kjøpt nytt hus som vi skal flytte til i sommer og har to vrak av noen biler og huset fult av en hund og tre unger. Livet er herrrlig (om bare noen kunne kommet å skrevet ferdig hjemmeexamen min så...?)
Verbena Skrevet 18. mai 2010 #12 Skrevet 18. mai 2010 Jeg har glidelåsmunn som gutta sier, så den er grei (og oppfatta før du sa det ;-) )! Vi kommer nok etter snart, skal man dømme ut fra 70% av det som kommer ut fra mannen i huset når det er bare vi her =P
wirre;o) Skrevet 18. mai 2010 #13 Skrevet 18. mai 2010 Heisann. Blir spennende å se hvor lenge du er i prøver-boksen. Velkommen tilbake!
Gidder ikke! Skrevet 18. mai 2010 #14 Skrevet 18. mai 2010 Deg husker jeg kjempegodt, fordi du har et av de beste nickene:) Husker at du fant kjærligheten, tror t.o.m jeg husker hva du jobber/jobbet med (i forbindelse med en sak som ble heftig debatert!) Hyggelig å høre at du skal prøve på en til! Jeg har forreten byttet nick flere ganger, så aner ikke hva det var for et og et halvt år siden:oP
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #15 Skrevet 18. mai 2010 Hehe, ja vi har akkurat slutta på prev, og har vel en tanke om at det passer best om noen mnd, men siden ting kan ta tid og det kan være greit å være i normalt gjenge igjen før det klaffer så får vi se hvordan det går. Morro å prøve noe nytt =) Hehe, Verbena, at han mener det når dere er alene er kanskje ikke så rart ;-)
Verbena Skrevet 18. mai 2010 #16 Skrevet 18. mai 2010 Han mumla faktisk noe om ny bil og bedre plass på søndag når vi hadde besøk av en av kompisene hans, for det ville vel bli trangt i den vi har ettervært! Også snakka jeg og kompisen hans litt om klesvask av alle ting. For han har 4søstre, så vi fabla litt om hvor mye mange maskiner mora deres vaska i uka! Og da kom det faktisk fra A at jeg bare fikk nyte den mengden som var nå, for det ble vel flere å vaske til ettervært =O
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #17 Skrevet 18. mai 2010 Hihi, tøff A =) Med dine turboprinser tror jeg man må ha bein i nesa for å ymte frampå om større bil og mer klesvask ;-)
Verbena Skrevet 18. mai 2010 #18 Skrevet 18. mai 2010 Tro meg han har virkelig bein i nese! Skal man overleve her så må det til gitt!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #19 Skrevet 18. mai 2010 Ja egentlig her og, men vi har heldigvis huskestua full bare dann og vann. Men forhåpentligvis blir det vel enda fullere med tiden, og vel så det... (vi planlegger ikke bare tobeinte serru ;-))
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #21 Skrevet 18. mai 2010 Gulesider, du har fått en klem på PM ;-)
trøndermamma Skrevet 19. mai 2010 #22 Skrevet 19. mai 2010 Jeg husker deg og flere andre her! Er ikke så aktiv her inne lengre, etter 7-8 år så har en lest og svart på det meste, men det er gøy å innom å se og lese allikevel en gang i blant.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 19. mai 2010 #23 Skrevet 19. mai 2010 Ja, det har jeg! Han er 26dg nå! Nydelig liten gutt, hehe Så flott at du har det bra, har tenkt på deg (og andre som jeg har fulgt opp igjennom årene her og som ikke er like delaktig). Kjempekoselig å høre fra dere igjen. Her har jeg kjøpt hus (og bil) med samboeren i Aurskog-Høland, med hage ++ ) Hund har jeg også, hehehe Livet er herlig for tiden, hehe Eksamenen får du ta selv, hvis ikke stryker du garantert om JEG skal ta det *lol* Og det vil du ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå