babyjakob Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Har termin 12.januar - etter 6 PPer. Mye nytt og spennende - bra man har forum som dette som man kan ni-lese for råd og tips ;-) Er verdens dårligste til å holde på gode hemmeligheter så jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde maska. Hehe. Så er det bra man får "lettet" på trykket ved å skrive her inne :-) :-) Andre som har termin i januar?
Feminuch!<3 Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 gratulerer så masse:) lenge siden du fant det ut? jeg har termin 26 januar..akkurat 4 uker på vei i dag;)
babyjakob Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2010 Jeg fant ut av det for ei uke sia. Og var nede hos legen i dag å fikk det endelig bekrefta. Skal til legen igjen på fredag og ta blodprøver og sånn. :-)
babyjakob Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. mai 2010 Er det noen som kan anbefale noen gode bøker om graviditet/fødsel?
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Gratulerer:) Jeg har termin i januar. rundt den 13-15.
løven79 Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 Jeg har termin 19.januar. Første gang, så det er veldig spennende. Tenker i grunn ikke på noe annet Det er ikke så lett å holde skjult, nei, Jeg var på 17.mai - frokost med alkohol i dag. Jeg og samboern byttet glass, så det ble litt mye på han etter hvert. Og jeg dampet av etikettene på aas - uten i går. Gikk faktisk overraskende greit..
babyjakob Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. mai 2010 haha - lurt! :-) Skal på firmafest snart - og er redd for å bli avslørt. Kanskje jeg kan finne meg en "medsammensvoren" å bytte glass med ;-)
En Prins + Prinsesse Skrevet 17. mai 2010 #8 Skrevet 17. mai 2010 er gravid og termin rundt 25 januar
januar mamma 2011 Skrevet 17. mai 2010 #9 Skrevet 17. mai 2010 Gratulerer. Jeg fant ut for litt snart to uker siden at jeg er gravid igjen og terminn ca 11 januar:-)
Sara Maria Skrevet 17. mai 2010 #10 Skrevet 17. mai 2010 Gratulerer! Jeg anbefaler Gro Nylanders "På vei" på det varmeste! Veldig nyttig og god informasjon presentert på en fin måte. Lykke til!
jj25 Skrevet 17. mai 2010 #11 Skrevet 17. mai 2010 Gratulerer så mye til deg small_citygirl og alle dere andre her Jeg er i syvende uke nå og har foreløpig beregnet termin 9.Januar.
mammaklar85 Skrevet 18. mai 2010 #12 Skrevet 18. mai 2010 Jeg har også endelig blitt gravid Er 5+ 4 i dag, og har termin rundt 13 januar!! Har jo sett de positive testene, mens har jo uteblitt, puppene er ømme, jeg er trøtt og litt småuggen av og til, men likevel har det liksom ikke helt gått opp for meg enda! Dette er noe jeg har drømt om siden jeg var 15 (er nå 25), men er så utrolig redd for å miste- så tør ikke slippe den virkelige store jubelen løs før jeg er i uke 12. Skal til jordmor til torsdagen, og ta ultralyd hvor jeg forhåpentligvis får høre hjerteslagene om en uke- så da vil jeg nok føle meg tryggere på at jeg faktisk er gravid! Gratulerer så mye til alle dere andre her inne som også har blitt gravide!! Håper dere får et smertefritt svangerskap!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå