Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Ser at mange bruker Teutonia softbag i bugbooen. Mitt spørsmål er: Trenger jeg det? Hvorfor er det praktsk/ikke? Legger til at jeg har termin 1. september, er førstegangs og uten peiling på babyutstur
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Hei! Dette er bare tull og vas. Bugaboo cameleon er en veldig bra vogn som du ikke trenger softbag til. Ser at du har termin i sep.. da passer denne vogna bra ifht å bruke bagen til ca påske, og skifte over til sportdel når det begynner å bli varmere i været. Bagen som føler med Bugaboo er en av de større på markede og passer bra med vognpose (eks Voksi) hele vinteren. Vil anbefale deg vogna på det sterkeste!
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2010 Takk for svar! Jeg har lagt til grunn det samme - satser på skinn og pledd/dyne frem til dunposesesongen begynner. Blir bare så usikker av hva "alle andre" gjør! Har kjøpt Bugaboos footmuff til sportsdelen og den passer det jo godt å begynne med etter påske en gang
Trollemor75 Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Bagdelen er fantastisk, ser ingen grunn til å bruke softbag. Vi hadde en Voksi Urban i bagen den 1. vinteren, det var helt perfekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå