Gå til innhold

Ang. dongeri 17. mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser på sendingen fra Oslo sentrum her nå og det er dongeri i fleng faktisk og alle ser ut til å kose seg likevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er sikkert fulle folk i skitne joggedresser som også koser seg, det betyr ikke at de er korrekt antrukket...

17.mai SKAL ha kleskodeks !!

Skrevet

Ja til 17. mai kun for de rike. Minimum er bunad til 30 000.

Skrevet

Vel 12:57, her er vi pyntet til feiring alle sammen. Jeg i kjole fra fretex, mannen i klær fra H&M, barna i arvede kjoler og dress.

Gjør det ikke vanskeligere enn det trenger å være. Vil du ikke feire er det en annen sak. Gratulerer med dagen uansett:)

Skrevet

Idiot !!

Man trenger ikke være rik for å være pen i tøyet !!

(Av nysgjerrighet; bruker dere dongeri julaften også??)

Min sønn har dress fra Cubus; bukse, vest + jakke. Var ikke dyrt!!

Men skulle dette likevel være for dyrt, så har jo alle kjede-butikker salg omtrent konstant, så det burde ikke være noe problem å få seg en grei, svart bukse helt ned i 50 kr. Fretex har masse fint tøy, billig !!

Han har penskjorte fra Name-it. Og selv om vi har råd til dyre pensko, så kjøpete jeg dresskoene hans i Sparkjøp til 79 kr (fullpris!). Skoene er helt enkle, han må ha nye vært år likevel.

Og butikkene er jo proppfulle av fine kjoler helt fra 100-lappen...

Skjønner ikke problemet !!

Skrevet

Jøss, har søstra di fått seg bunad til hele familien sin også ble du så misunnelig at du må sitte hjemme i hullete menstruse og furte litt i dag?

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...