Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 Sitter og ser på sendingen fra Oslo sentrum her nå og det er dongeri i fleng faktisk og alle ser ut til å kose seg likevel...
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Der er sikkert fulle folk i skitne joggedresser som også koser seg, det betyr ikke at de er korrekt antrukket... 17.mai SKAL ha kleskodeks !!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #3 Skrevet 17. mai 2010 Ja til 17. mai kun for de rike. Minimum er bunad til 30 000.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Vel 12:57, her er vi pyntet til feiring alle sammen. Jeg i kjole fra fretex, mannen i klær fra H&M, barna i arvede kjoler og dress. Gjør det ikke vanskeligere enn det trenger å være. Vil du ikke feire er det en annen sak. Gratulerer med dagen uansett:)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Idiot !! Man trenger ikke være rik for å være pen i tøyet !! (Av nysgjerrighet; bruker dere dongeri julaften også??) Min sønn har dress fra Cubus; bukse, vest + jakke. Var ikke dyrt!! Men skulle dette likevel være for dyrt, så har jo alle kjede-butikker salg omtrent konstant, så det burde ikke være noe problem å få seg en grei, svart bukse helt ned i 50 kr. Fretex har masse fint tøy, billig !! Han har penskjorte fra Name-it. Og selv om vi har råd til dyre pensko, så kjøpete jeg dresskoene hans i Sparkjøp til 79 kr (fullpris!). Skoene er helt enkle, han må ha nye vært år likevel. Og butikkene er jo proppfulle av fine kjoler helt fra 100-lappen... Skjønner ikke problemet !!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 Jøss, har søstra di fått seg bunad til hele familien sin også ble du så misunnelig at du må sitte hjemme i hullete menstruse og furte litt i dag? God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå