Gå til innhold

Gratulerer med dagen alle sammen!

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Gubben på tur med de eldste for å hilse på storesøster russ, minste sover og jeg har en time på meg før gjestene kommer; skal bare drikke en kopp kaffe alene med hodet mitt først! Håper dere alle får en flott dag, svett og hektisk, og en rolig kveld i sofakroken med mer eller mindre høyt elskede gubber og andre. Hipp Hipp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen. :))

Vi er hjemme etter feiring på skolen, far gikk i tog med sine døtre, og mor parkerte i en sofa, hvor hun etter hvert fikk servert pølser, brus og kake. Bror min mente at det ville hjelpe på fødinga om jeg hoppet litt i sofaen, men jeg bestemte meg like godt for å prøve meg i hoppeslottet. Det ble bare med planen, siden det var så lang kø, men strengt tatt var jeg vel egentlig både for tung og for brei. Nå lager mannen lapskaus, mens jeg og eldste skal til å sette sammen kransekaka, som mangler en del fordi lillesøster ikke klarte å fingrene av fatet. Så alt i alt har vi det ganske kjekt. Ei dame jeg møtte borte på skolen spurte om jeg ventet to stykker siden magen står som en tut ut, men det gjør ikke noe siden terminen tross alt bare er to dager unna. Når dagen er over, kan jeg egentlig bare begynne å føde, syns jeg. Hipp hipp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...