....mammatilto... :))) Skrevet 17. mai 2010 #1 Skrevet 17. mai 2010 jeg vil at vi skal dra og se på barnetoget sammen med dattera vår på 2,5år. Mannen min mener det er stress og at ho ikke skjønner noe av det uansett...men tenk så mye ho kommer til å kose seg da tenker jeg...mannen min ligger å sover enda
Zitro Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Vi drar ikke og ser barnetog siden vi ikke har skolebarn selv enda... ungene får se borgertog og russetog og dem er fornøyd med det. Når mine selv er skolebarn er det en selvfølge å se på det!
....mammatilto... :))) Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2010 oki...tenkte at alle kunne gå i toget jeg helt bakerst eller noe...uansett har jeg bare lyst på litt 17 mai følelse..hihi....
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. mai 2010 #4 Skrevet 17. mai 2010 Sønnen min på 2.5 skjønner definitivt noe av det! Han vil gå i "maitog" som han kaller det, og veive med flagget sitt. Har allerede øvd inn sangene fra barnehagen, og han har sunget de den siste uken Nå skal jeg snart vekke han og ta på han bunaden og gjøre han fin og klar ) Så her ser vi barnetoget selvom vi ikke har skolebarn!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. mai 2010 #5 Skrevet 17. mai 2010 Vi har i 2 år gått i toget her i bygda, men dropper det i år.. Er liksom "bare" å gå i toget, og ikke noe mer.. Så vi drar til byen og ser på toget der, og tror junior kommer til å synes det er like gøy (om ikke mer)
Gjest Skrevet 17. mai 2010 #6 Skrevet 17. mai 2010 De skjønner såpass at de synes det er gøy med masse feststemte folk, flagg, korps og sang. Ville ikke latt min gutt på 2 år og 2 mnd gå glipp av det.
*smula* Skrevet 17. mai 2010 #7 Skrevet 17. mai 2010 Tror det kommer veldig an på hvor man bor. Her går barnehagene i toget, så det er tydelig stas. Når vi var i Oslo, ble det bare å stå kjempetrangt og se på toget, ikke noe særlig gøy i det hele tatt.
Gjest Skrevet 17. mai 2010 #8 Skrevet 17. mai 2010 Vi bor i Oslo og også her er det stas å se på toget for en som er 2 1/2 år. Masse bra korpsmusikk, han vifter med flagget og gynger i takt med musikken. For ikke å snakke om å spise is og kanskje få en ballong!! Håper du vekket mannen.
Studine mevik Skrevet 17. mai 2010 #9 Skrevet 17. mai 2010 Jeg tror det er veldig forskjellig ettersom hvor man bor. Her vi bor kan hvem som helst gå i toget og resten av befolkningen her står og ser på. I toget prater man mer med naboen enn å "gå i tog". Andre steder er det kun skoler og korps som går i toget og de kan til tider være veldig lange og kanskje kjedelige for en på 2,5år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå