Gå til innhold

Gratulerer med dagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper alle får en hyggelig 17.mai-feiring!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes dagen bare er kjip, sitter alene å ser på togene gjennom vinduet og gråter. Tror hele verden har glemt at jeg finnes jeg også.

Skrevet

herregud er det mulig å synes så synd på seg selv? kom deg opp av sofaen og ring noen venner da vel..

Skrevet

Jeg HAR ringt noen venner, og INGEN av dem har anledning til å finne på noe. Så ja jeg synes faktisk synd i meg selv, forventer ikke at du skal forstå det, for du virker ikke å ha evne til det. Men alle lever ikke i en fantastisk verden av nære venner og stor familie.

Skrevet

Tusen takk og det samme til deg og dine. :)

Skrevet

du har lov å gråte på sånne dager, for det er kjipt å være alene akkurat i dag når man ikke har noe valg.

Jeg har begynt å få erfaring med å være alene på 17mai der alle andre har andre planer og jeg ikke er inkludert eller det har vært en tid der alle vennene forsvant.. Idag er ungen hos bf for å feire 17 mai der så jeg ble alene igjen selv på 17 mai.. MEN jeg hadde valget i år om å feire sammen med bf og ungen men valgte det bort. Så dagen min har gått greitt likevel.

Godt det ikke er feiring i dagevis...

Skrevet

Gratulerer med 17 mai dagen:)

Jeg gikk alene i barnetoget med sønnen min i mårrest,syns ikke synd på meg selv av den grunn,vi kosa oss:)

Skrevet

Til anonym 14.32

Jeg grudde meg veldig til denne dagen. Ikke fordi jeg skulle være alene, men fordi at jeg som "ufrivillig single" føler meg enda mer ensom sammen med andre familier (les: par med barn). Men jeg greide å fokusere på at jeg er heldig som har gode venner rundt meg, og at barna storkoste seg, istedet for å tenke på at "noe" mangler.

Håper du får en mye bedre 17. mai neste år.

Trøsteklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...