Gå til innhold

Hvor lenge fra krabbestilling til krabbing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har dere erfart det gikk fra barnet stilte seg opp på alle fire til det begynte å krabbe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm... jenta mi gikk opp i krabbestilling da hun var 6mnd 10 dager. Hun krabbet da hun var 7mnd 5dager. Så det tok nesten 1mnd.

Første dagen krabbet hun bittelitt før hun mistet balansen.

Andre dagen så jeg bare stumpen hennes forsvinne ut av stua før jeg fikk sukk for meg. Nå løper jeg etter henne hele dagen og gruer meg til den dagen hun begynner å gå uten støtte :)

Skrevet

Ok. Han satte seg opp i forigårs og blir 6 måneder på fredag. Begynner å skjønne hvor fort utviklingen går nå framover! De lærer nye ting hver uke... :)

Skrevet

Min var oppe i krabbestilling for en mnd siden, og nå krabber han, 7 mnd gammel og 7 dager. Men tror kanskje det er kortere tid mellom når de går opp i krabbestilling senere. Jenta mi var endel treigere, men hun var bare noen dager oppe i krabbestilling før hun krabba!

Skrevet

Den lille reiste seg opp i krabbestilling da han var 7 mnd. Er nå litt over ni, og har bare så vidt begynt å krabbe. Men, han åler seg framover i reserfart!

Skrevet

Her tok det lang tid. Jeg mener han var mellom 5 og 6 mnd når han stod stødig i krabbestilling, men det var ikke før i slutten av april/begynnelsen av mai at han egentlig krabbet. Med andre ord var han rundt 10,5mnd når han krabbet første gang.

Skrevet

Ok, så jeg skjønner det kan ta en hel del tid ennå. Har "forestilt" meg at han kanskje kom til å krabbe rundt 8 måneder, men så gjør de slike plutselige byks i utviklingen og så begynner man å lure om ikke det er noe annet også rett rundt svingen. Men han skal vel stå og gynge en stund før den tid! :)

Skrevet

1,5 mnd her. Krabbet for første gang på 9 mnds-dagen sin, og begynte å gå sine første skritt uten støtte ved 11 mnd=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...