:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. mai 2010 #1 Skrevet 16. mai 2010 nr 1. kaken min har akkurat falt sammen til en liten klomp. - det har aldri noen gang skjedd før med denne oppskriften. så det passe flott. nr 2. skoene til småen er igjen hos pappaen. jeg satser offesielt på regn i morgen så slagstøvler ikke virker helt fjærnt. nr 3. bunaden viser at jeg har lagt på meg hele 35 cm rundt livet de siste 12 åra. men jeg har en søt kjole som ikke passer til regnvær. nr 4. jeg har ingen sko til meg som passer til noe annet en sol nr 5. mamma dukket opp og ville være med på middagen, og jeg har fremdeles ikke vært ærlig med hva vi faktisk skal spise. hun blir nok blid når hun finner ut at det er noe hun ikke liker.
Gjest Skrevet 17. mai 2010 #2 Skrevet 17. mai 2010 Vet du, det går så bra. IKKE bli en av de stive altskalværeheltperfekt17maidagsforkjemperemed stivtstrøketflaggsvettearmhulerogenhelveteskrangelmedmannpgaikkepussetskoknapper; ta heller denne varianten; legg deg litt tilbake, jekk en pils eller 2 gå ut i gatene og si gratulerer med dagen, smil til alle, det er mange som trenger det smilet i dag, smil mest til kvinner, de med barn. Min dag er slik; min eldste er hos pappa, som har nok nasjonalfølelse til halve oslo by, hun digger å være med han på denne dagen, det er rus bare å se på han. De to minste skiller såvidt vinter og sommer, så der tar vi det helt med ro og forteller heller ikke ingående om det fantastiske som skjedde på eidsvoll. Så jeg kan sitte her på dette fantastiske forum og svi av litt et eller annet, nå skal jeg snart gå i kjøleskapet etter en kald en, kanskje dusje litt, minste sover og den andre blir aktivisert av pappan sin og noen hester. Ingen av oss har fullt kostyme for dagen, den minste mangler jakke, nestminste mangler sko, jeg mangler kjole og sko som matcher, pappan i huset mangler jakke og må ha på seg kakibukser for han hater dress. Det ordner seg, med litt alkohol og et stort gratulerer med dagen er det ingen som ser noe annet, de er så rusa på sitt eget stress! Jeg lover! og moren din spiser det du har, det er jo en stor dag og da klager man ikke. Slik er ola nordmann laget, og gudskjelovfor det!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2010 hehe.. nei da, jeg har aldri hatt som mål og fremstå som perfekt så det går nok fint og de fleste barna gikk i joggesko så det funket mamma sov over maten og toget så hun merket ikke noe til at jeg maten ikke var etter hennes ønske heller.. hehe eneste som gikk galt var at jeg holdt på å kjøre ned en bil. men litt svinn må man regne med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå