Gå til innhold

hva syns dere om navnet Dennis ? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker på tegneseriefiguren. En gutt med det navnet vil automatisk bli tenkt på som ramp.

Skrevet

Dennis the menace!

Skrevet

syns det er ganske kult jeg! lei disse motenavna, Dennis er tøft både når han er liten og når han blir stor ;)

Skrevet

Høres ut som et bikkjenavn

Skrevet

jeg synes Dennis er ett veldig fint navn jeg :-) hadde det ikke vært for at en i familien min heter det og en jeg var sammen med heter det. så ville jeg ha gitt min gutt det navnet :-)

synes du skal gå for det

Skrevet

Utrolig coolt navn:) Kjenner en nydelig liten gutt som heter det. Oppkalt etter bestefaren sin.

Skrevet

Synes det er et fint navn. Kjenner 2 små gutter som heter det, og de er nydelige gutter som bærer navnet med stil!

Skrevet

Vurderte Dennis da jeg skulle ha første barnet på slutten av 80-tallet. Syntes det var et flott navn da, men nå er jeg egentlig glad for at jeg fikk jente. Tegneserienavn!

Skrevet

Søtt navn:) Jeg kjenner faktisk en som heter Dennis Emil jeg (med sånn strek over i en sånn at det blir mer emiil da)

Skrevet

Da lurer jeg på om Linni Meister er HI?

Skrevet

Tøfft navn!

Kunne gjerne vurdert det selv, jeg får rampete unger;)

Skrevet

Ville vært kult dersom ungen din er mulatt eller har utenlandsk far. Ellers ville jeg ikke valgt det navnet, er en rampegutt Dennis :)

Skrevet

Jeg syntes det var tøft til den rampete hamsteren min, men ville ikke kalt sønne min for det.

Skrevet

Det er en gutt i barnehagen som heter det. Han er kompis med Robin. De kaster stein på fugler, er gatas ramp og er lite hyggelige unger begge to.

Så, de passer godt til navnene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...